Show je stoere CWC

13 likes

9 likes

Heel tof :ok_hand:

1 like

Dank je​:blush::+1:

1 like

Inmiddels te horen gekregen dat het horloge goed en wel is ontvangen door CWC, ze gaan er mee aan de slag en ik hoor snel wat het probleem is/was, en hoe verder.

2 likes

Tof ding inderdaad! Wel jammer vind ik dat t bijna allemaal quartz is bij cwc… iemand enig idee hoe lang de batterij mee gaat ongeveer?

1 like

Volgensmij een jaar of 3/4? Afhankelijk van de batterij.

1 like

Mijn G10 zit aan 3 jaar en 6 maanden ondertussen.

1 like

Qua waterdichtheid neem ik aan dat de batterijenwissel dan enkel via cwc kan?

Nee hoor. Dat kan overal wel, al zou ik dat persoonlijk niet bij een juwelier laten doen als je dat zelf niet durft.

Ik heb het nog niet hoeven doen, maar ik ga dit gewoon zelf doen.

4 likes

Aha! Dit ziet er inderdaad niet al te ingewikkeld uit :slight_smile:

Gewoon met een muntje/ schroevendraaier openen (?)

Bij dit model wel ja. ( G10 )
Ik weet alleen niet zeker of dit ook bij andere CWC hetzelfde is.

Enkel bij de g10 met plexi. De gs (met safier) bijvoorbeeld heeft dat niet. Vermoedelijk net omwille van de verstevigde waterdichtheid.

Ik ben met name erg gecharmeerd van de RN300-83 QS60… is t daarbij ook zo makkelijk?

7 likes

Nee bij deze niet, deze heeft een geschroefd deksel. Ook 300 meter waterdicht.

De G10 heeft het wel, de GS Sapphire bijvoorbeeld weer niet!

Je afgebeelde horloge is wel een hele toffe!

1 like

Thanks! Bij dit model dus wel beter de batterij laten vervangen door cwc zelf dus? (Of door een juwelier)

1 like

Ik denk dat CWC die service wel verleend. Maar een juwelier zou dit ook moeten kunnen.

1 like

Zojuist in de mail, dat de Ti300 pre orders open zijn. Getoonde prijs is exclusief de engelse VAT:

8 likes

En dan zou het horloge ook nog steeds waterdicht moeten zijn dus?

Sorry voor de vele vragen maar als fanatiek (sport)zwemmer wil ik graag een duikhorloge waarmee ik ook echt regelmatig het water in ga…

Momenteel kijk ik naar een squale, een sinn en nu dus ook een cwc… van deze drie is enkel de cwc quartz (maar ik denk dat ik m wel het mooiste vind :slight_smile: en dat t de goedkoopste van de drie is is ook mooi meegenomen!)

3 likes

Dat neem ik aan van wel, ja.

Ik heb lang in dubio gezeten voor mijn SBS duiker, maar toen ie er eenmaal was, ben ik er instant “verliefd” op geworden.

Dat ie nu terug is voor garantie, kan gewoon gebeuren, maar ze pakken het super netjes op.

Zou de keuze zeker nog eens maken om er een te kopen!

1 like