Het verhaal achter de CWC liefhebber. Voor de elite dus
Hier zijn glimmende broertje:
Tof!!
Kin omhoog, borst vooruit! Van tegenslag word je beter en van een nederlaag moet je leren.
Dat zijn de harde lessen die ik in mijn 48 jaar telkens weer ben tegengekomen.
Vooral genieten van alles en iedereen die je liefhebt.
Dit CWC Topic is een kleine harde kern van liefhebbers van het merk.
Ik heb er veel gehad en ben nu terug bij 1 de G10.
Is je CWC Ti al onderweg?
Ik overweeg ook een aan te schaffen. Ben erg benieuwd wat je ee van vindt, met name het gewicht van 48 gram.
Hi ROC,
jammer genoeg nog geen verzendbevestiging gekregen. En inderdaad super licht super comfortabel! Stalen horloges op NATO banden zijn meer uit balans omdat een kant een stuk zwaarder is natuurlijk. Hopelijk kan titanium dat ‘probleem’ enigszins verhelpen.
Verder is het super uniek dat het de ‘1992’ bezel heeft. Ze hebben die bezel maar 1 jaar geproduceerd in de historie van CWC.
Ik hoop het horloge snel te ontvangen en ik zal dan een uitgebreide post maken voor iedereen met heel veel foto’s.
Ik ben benieuwd en wacht met jou in spanning af
Hey, hier deze aangeschaft als experiment. Maar bevalt heel goed op veel verschillende kleuren nato’s.
Interessant leesvoer:
Welkom, mooie klok:blush:
Duurt altijd te lang.
Top!! Heel benieuwd. Het uurwerk wat er in zit is echt buitengewoon. Ik heb een Scurfa, met de ETA F06.412 (is de datum variant van de 402). Enige keer dat ik de tijd heb hoeven aanpassen, was met zomertijd, voor de rest liep ie tot de seconde nauwkeurig!!
En nog een fototje:
Wow dat is dik om te horen dat ie zo accuraat is, Ik word lijp van mijn bb58 en submariner omdat ze allebei ca. -2/3s per dag achterlopen. In dat opzicht is Quartz dus veel beter en ik hoef niet om de zoveel tijd de tijd weer aan te passen.
Misschien moet je anders eens een Apple Watch overwegen! Hoef je daarna godzijdank niet meer ‘zo lijp’ te worden!