Neehoor, als het goed is komt ie morgen. Mijn SBS werd ook op donderdag verstuurd met DHL Express, en ze stonden vrijdag op de stoep!
Ja is echt top! Niet iedereen is er van gecharmeerd, maar ik vind het een vernuftig uurwerk! +/- 10 sec per jaar volgens de specs.
3 likes
ROC
24 april 2025 om 21:31
831
Heb er ook maar eentje besteld.
Kreeg nog 10% military discount van CWC .
5 likes
Mijn G10 hoef ik ook alleen maar met de zomer/wintertijd te verzetten. Dan loopt hij na een half jaar net geen halve seconde voor op de atoomklok.
En dat is wat een horloge maar mijn mening hoort te doen, de juiste tijd aangeven.
Ik ben blij dat ik dat onding verkocht heb. Imo is dat geen horloge, maar een pols telefoon, die toevallig de tijd aangeeft.
3 likes
Alex je had gelijk hij komt vandaag binnen!!!
1 like
Ja, dat dacht ik wel! DHL Express is top.
Erg benieuwd naar je nieuwe CWC!
YES YES YES
Boys jammer genoeg moet ik nu echt de deur uit, betere foto’s en toelichtingen komen nog. Voor nu de eerste shots
16 likes
Gefeliciteerd met je schitterend mooie aanwinst!
1 like
Mooie aanwinst veel plezier ermee!
ROC
25 april 2025 om 12:28
842
Gefeliciteerd . Die van mij is ook binnen gekomen vandaag. Wat een prachtig horloge
13 likes
ROC
25 april 2025 om 12:49
843
Ook hier de eerste plaatjes van mijn CWC Ti300.
De kast is van grade 5 Titanium (voor de nerds Ti6AI4V - oftwel 90% Titanium, 6% Aluminium en 4% Vanadium).
Het uurwerk is een accurate ETA HAQ F06.402.
Bezel heeft 120 clicks en geeft een hele mooie duidelijke klik.
Gewicht is 48 gram.
De afmetingen zijn 41.5 mm (45mm inclusief kroon) en lug to lug 47mm.
Ik moet zeggen dat hij “kleiner” oogt dan een sub.
Het fraaie van deze CWC vindt ik de kast met de geïntegreerde lugs.
De grijze titanium kleur maakt het helemaal af.
Al met al een heel geslaagde creatie van CWC.
Mocht je overwegen een aan te schaffen, dan niet te lang wachten… En ze geven nog steeds 10% military discount mocht je een defensiepas hebben.
Voor de sfeer het uurwerk even op 10/10 gezet
Kan ik de andere duiker wat ontzien bij de waterpret.
Ook leuk op een canvas band
Ben benieuwd naar de reacties van de andere recente NA binnen het HF.
Dankjewel voor het kijken. Ik ben er superblij mee
16 likes
Gefeliciteerd!!! Super nice!!!
1 like
Hey ik wilde even vragen hoe jij meer dan 5 foto’s kan plaatsen. Mij liet het platform dat niet toe.
1 like
ROC
25 april 2025 om 14:10
847
Probeer eens een stuk of vier plaatjes per keer te uploaden
1 like
Haha inderdaad!! Ze zouden binnen de komende 6 (!!!) maanden, weer op voorraad moeten zijn.
Weet niet of ik dat geduld heb voor de zwarte, de groene variant vind ik ook erg leuk!
1 like
Heren dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!!
Ik heb foto’s gemaakt:
NA - CWC Ti300 DIVER
Hi allemaal, mijn eerste grote nieuwe bericht op dit forum.
Laat ik mijzelf eerst even voorstellen: ik ben Aurelius (alias) en ben al sinds mijn 12e liefhebber van horloges. Van dress watches tot divers, chronographs tot grande sonneries: ik hou simpelweg van horloges. In de toekomst zal ik zoveel mogelijk met jullie delen, maar vandaag begin ik met voor mij een heel speciaal horloge: de CWC Ti300 Diver.
De reden dat ik het horloge heb gekocht:
1. Introductie
Merk en m…
Iedereen in dit deel van het forum is een echte topper!!
3 likes