Tof!!
Echt he? Ik had me ooit ingeschreven voor een speciale editie G10. Daar zou ik een maand of 4 voor op hebben moeten wachten. Je raad het al. Bestelling geannuleerd, en later spijt van gekregen natuurlijk. Het ging om deze:
Ik kwam ook weer wat te laat voor deze:
Mijn vriendin heeft een wit paard, en het had een mooie manier geweest om onze liefde te vieren.
Ziet er echt hard uit, vooral met de mooie tattoos.
Haha dankjewel!!
Nee, duurt denk ik ook nog wel even. M’n horlogemaker had het druk! En de plexi moest besteld worden, schijnt een dikkere te zijn dan standaard op voorraad.
En als ie terug is vrees ik dat mijn wederhelft ‘m al geconfisqueerd heeft. Wellicht moeten we voor een ANWB-paar oplossing gaan.
Als je er ooit vanaf wilt… PBtje is welkom
Vooralsnog niet ,ben er nog blij mee
Leuke CWC, ben je ook airborne (geweest)?
Dankjewel, nee geen airborne geweest maar vond ‘m wel mooi
Mooi!
Dit is de G10 toch?
Hoop als verjaardagscadeau aan te schaffen.
Oktober
Weet iemand of de versie met de blauwe secondewijzer hitte geblauwd is?
Verwacht je een hitte blauwe wijzer bij een horloge van die prijs klasse? Geloof dat de blauwe wijzers van mijn santos niet eens hitte geblauwd waren
Dat is de G10 inderdaad. De blauwe wijzer is gewoon geschilderd. Ik heb ook nog getwijfeld om nog eens eentje met oranje secondewijzer te bestellen. Lijkt me wel leuk.
Zou me sterk verbazen mochten die niet hittegeblauwd zijn. Mijn ck859 heeft ze, de nomos tangente die ik laatst weg deed had ze, en die zitten allemaal onder de prijsklasse van de santos. Niet dat ik wil zeggen dat Cartier value for money is natuurlijk
Oké,
Dank voor je antwoord. Die met de oranje secondewijzer spreekt me ook zeker aan. Ik laat tzt zien welke het geworden is.