Ik verwacht niets hoor.
Was gewoon benieuwd.
Het antwoord is me inmiddels duidelijk.
Als je de santos hebt ervaren dan ga je zien dat ze wel wat hoekjes daar van hebben afgesneden
Maar kan het mis hebben maar meende van niet. Het uurwerk is “in house” kuch kuch bagger. Wijzers zijn blauw maar het staafje waar ze op zitten is het niet. Blank staal, niet afgedopt of whatever. Ik vind de santos echt duur voor wat je krijgt als je eens kritisch gaat kijken.
De beste reden .
Avond wandeling met de CWC. Nog steeds zo verliefd als op de 1e dag dat ik deze in mijn bezit kreeg. Gaat de collectie niet meer verlaten.
Nieuw bandje aan het proberen op de nieuwe CWC Ti300
Het is een Garmin () 20mm Ultrafit grey, en is superzacht en makkelijk af te stellen.
Ziet er goed uit!!
Staat goed.
Nice
Ziet er top uit!
Nice!!
Hi ROC je hebt me geïnspireerd, ik zag jouw bandje van Garmin en dacht wauw, dat zit een stuk dichterop de pols dan met een conventionele NATO band.
Nu heb ik maar een een NATO band gepakt die ik wat minder mooi vind en een deel ervan af geknipt.
Hierdoor lijkt de CWC Ti300 een stuk minder dik, en hij was al niet dik!!
Ik kan hem jammer genoeg niet nog platter krijgen, dan moet ik dat Garmin bandje halen, maar ik vind €40,- voor zo’n velcro strap te veel geld
Goeie oplossing ook .
Die Garmin bandjes zijn prijzig, maar ze zitten erg comfortabel. Heel zacht materiaal en droogt sneller dan een nato strap.
Draag je de caseback nu op de huid?
Nee is nu een zelfgemaakt single pass through NATO geworden. Ik wil de caseback op de huid dragen, maar daarvoor moet ik net als jij zo’n Garmin achtig bandje hebben. Ik vind het nu al een stuk mooier eruit zien, vooral omdat het horloge ook eigenlijk helemaal niet zo dik is, maar door de extra laag stof van de NATO band kwam er denk ik wel zo’n 3mm bij. Nu is dat ongeveer 1,5mm maar het draagt al wel een stuk ‘platter’.
Ik weet niet of er nog andere oplossingen zijn?
Dan moet je de eindjes gaan terugvouwen om de pinnen. Dat gaat met een nato bandje niet lukken.
Dit is nog wel een mogelijkheid:
Dit is ook een heel prettige band van Nick Mankey die had ik ook op mijn Tudor FXD @aurelius
( helaas verkocht omdat ik deze net te groot op mijn 17,5 pols vond zitten )
Draagt als een MN maar geen strap onder de kast.
Volgens mij de Pro serie

Speciaal voor fixed lugs ideaal.