Show je stoere CWC

Wat een tof bandje, waar heb je die vandaan?

1 like

Cwc
Maar ze hebben die nu niet meer op voorraad zag ik

1 like
2 likes

Pfff prijzig bandje!!

1 like

Ik heb ook mijn Nato’s geknipt. Prima oplossing en inderdaad minder dik en draagt super comfortabel.

2 likes

Maar je kan het ook anders zien, €40,- is eigenlijk niet veel geld als je de totale waarde van je mooie nieuwe horloge optelt bij de waarschijnlijkheid dat je nu “tig” andere bandjes ( totaal voor meer geld ) gaat uitproberen die je eigenlijk niet wilt hebben. En dan toch uitkomt op die Garmin band. :wink:

3 likes

Lekker van een vrije zonnige dag aan het genieten.

10 likes

Helaas heb ik hetzelfde probleem als jou met mijn Ti300. De secondewijzer blijft hangen sinds vanmorgen. Mag natuurlijk niet gebeuren :slightly_frowning_face:
Heb contact gehad met CWC en een DHL retourlabel ontvangen.
Weet jij hoe het geregeld wordt dat er geen dubbele btw invoer betaald gaat worden?

1 like

Heb gereageerd op je PBtje Andre!

1 like

Wauw, net nieuw en nu al terug :frowning:

2 likes

Had ik gek genoeg ook. Na twee weken. Wel erg netjes opgelost door CWC, heb een volledig nieuwe terug gekregen.

2 likes

12 likes

SBS Saturday, op een Watches of Espionage velcro band!

10 likes

Wat is dat balen. :angry:

1 like

Idd balen. Begon van een op andere dag. Eerst liep het ETA F06.402 uurwerk iets traag en hield de secondenwijzer een moment in op de 8-uurs positie.
Vervolgens exact op tijd zetten lukte ook niet meer.

De dag erna stond alles stil.

Op internet kon ik geen problemen van het F06.402 uurwerk vinden, wat toch als hufterproof wordt gezien.
Op 2 mei via de mail contact gehad met CWC, die direct een DHL express return label stuurde.
Gisteren via een servicepunt verzonden en als alles meezit dinsdag bij CWC.
Gelukkig garantie en retourzending neemt CWC voor haar rekening.

Ik hou jullie wel op de hoogte. Gelukkig kan ik nog lachen en neem het CWC niet kwalijk.

5 likes

Hoop dat het snel en goed wordt verholpen. :blush::+1::+1::+1::+1:

1 like

Mooi opgelost.

Bij mij was het meest bizarre van alles, dat het probleem bij CWC zelf, niet meer optrad.

Desondanks hebben ze mijn horloge toch vervangen, omdat het twee weken oud was.

3 likes

Wellicht een stofje/vuiltje in het uurwerk wat na verzending net ergens anders terecht is gekomen.

2 likes

Netjes opgelost door CWC

1 like

Ja, who knows. Komt vast wel weer goed

1 like