Bij CWC is het redelijk normaal dat het een tijdje duurt eer een uitverkocht model weer beschikbaar komt. ( geldt voor alle modellen trouwens )
U50 blijft toch ook wel een topper hoor …
U50 / Ti300
Het zijn natuurlijk beide stoere duikerts in ongeveer dezelfde maat en ook matte afwerking.
De kastvorm en fixed lugs van de CWC vindt ik toffer, maar de U50 is niet zo zwart wit

Lastig, gewoon ff rustig aan doen en alle twee naast elkaar in de collectie
Voorruit dan maar… Omdat ik deze zo weinig laat zien. Speciaal voor jullie
Maar ff serieus… Dit horloge neigt voor mij steeds meer naar een " one and done " Hij heeft eigenlijk alles wat ik in een horloge zoek. En het meest frappante is dat ik dit horloge als een tussendoortje/snack kocht. Voor mij lijkt het eigenlijk steeds meer op een soort van “Grail in disguise”.
De gedachteen om langzaamaan mijn andere horloges in het blauw zetten komt steeds vaker in me op.
Goed nieuws voor jou toch? Dan heb je iets die echt zeldzaam is, en wel door productiemoeilijkheden en niet door dat hele limited edition gedoe, die veel plezier uit de hobby haalt voor mij persoonlijk.
Niet dezelfde kastvorm, wel het zwart/witte en een Sinn? Of is dat te simpel qua design voor jouw smaak?
Zeker heel tof en ik hou wel van simpel.
Maar was op antwoord op @ATallGuyCollectingWatches die twijfelde over de verkoop van zijn U50 voor een Ti300.
Mijn Ti blijft nog wel even ik heb m pas zo kort en vindt het een heerlijk horloge.
Zeker nu ik dit lees.
Darn, verkeerd gegokt, H.G.P. had ik niet zien aankomen. Half puntje voor de Monnin kast?

Darn, verkeerd gegokt, H.G.P. had ik niet zien aankomen.
Maar die kwam ook heel sneaky uit de slipstream…
Ziet er goed uit op Titanium
Vanavond eens bezig geweest om een Nick Mankey op de CWC Ti met zijn fixed lugs te krijgen.
Dankzij een tip van Andre @ROC eens met een boek schroef proberen

Voordeel is geen band onder je kast door dus draagt deze nog platter.
Lees je mee @Tech-neut

Lees je mee @Tech-neut
Moge Dan, Jazeker wel, je hebt met de fixed lugs voor de veiligheid geen Nato nodig ook.
Maar nu heb je dus die schroef…
Maar ik vind de Camo wel geslaagd en Nick Mankey is ook niets mis mee
Nice . Mooie camo ook. Staat heel goed bij de titanium kast.