Show je stoere CWC

Of gewoon fixed lugs… :grimacing:

1 like

Welke band is dit exact? Staat hem goed. Ik heb iets vergelijkbaars van Cheapest Nato Straps er op zitten maar heb stalen ijzerwerk er op. Dat past toch niet zo mooi

Hier te zien samen met mijn andere British Military Issued horloges. Al is de CWC G10 gisteren verkocht binnen het forum.
En de Hamilton staat nu ook in het blauw omdat ik nog bij moet komen van de aankoop van de SBS😅.
Links mijn record Dirty Dozen.

10 likes

Jammer dat de g10 weg moest. Al kan die snel terug komen natuurlijk.

3 likes

Door mijn grote polsen (ver)draag ik eigenlijk niets wat kleiner is dan 40 diameter.
Ik had al.het plan de W10 en G10 te verkopen en dan op zoek te gaan naar een SBS. Maar nu de SBS eerst kwam moet ik nog aan de slag😅

2 likes

thanks! het is een strap van CWC zelf, field green with black is de kleur

1 like

Als ik dit zo zie, word ik meteen weer hebberig :joy:

3 likes

Hé bedankt! ik ga hier snel eens shoppen.
De prijzen lijken mee te vallen.

Al had ik afgelopen week een UPS pakje uit het Verenigd Koninkrijk met opgegeven waarde £10 en ik moest €15,31 inklaringskosten betalen!!!

Zo schandalig dat het bijna lachwekkend is. Alleen jammer dat het zoveel geld kost😂

1 like

haha ja idd, dat is jammer! je hebt er wel een mooie set zo liggen, de SBS is een mooie toevoeging erop!

toen ik de sbs besteld had, heb ik meteen een heel aantal straps meebesteld om te testen, niet allemaal een succes :wink: de canvas vind ik wel echt te dik bv

1 like

Snap ik Jaap. Is ook een heerlijke uitvoering.:blush::+1:

1 like

Stalen banden voor CWC.

5 likes

Avondwissel van NATO strap.

10 likes

ziet er netjes uit! beter dan verwacht, wel benieuwd hoe die met krassen omgaat

1 like

Die nato staat er verassend goed op :ok_hand:t2: zou zelf niet zo snel voor zo’n kleuren combinatie kiezen maar echt top hoor.

1 like

Thanks, ik heb veelverschilende NATO’s liggen en ben aan het experimenteren met kleur.

1 like

DLC is over het algemeen robuuster dan PVD, ik weet niet wat dit is.
Maar ik denk dat bij veel dragen nooit ontkomt aan wat sporen daarvan.
Dat betekent accepteren of gewoon niet kopen.

Dat is altijd leuk om uit te proberen, hou er zelf ook altijd van om met bandjes te spelen, het horloge krijgt vaak een heel andere uitstraling.

Nachtdienst #1 de koffie automaat staat gelukkig vlakbij.

image

6 likes

Werk ze​:blush::+1::+1::+1:

1 like

1 like

9 likes

Ik doe mee.

12 likes