Mijn voorkeur gaat toch uit naar leer. Nu nog een goede en mooie bruine lederen NATO strap zien te scoren. Geeft wat warmte aan het horloge.
Wat vinden jullie van het doodskopmodel?
Ik vind het design op zich geslaagd, maar de zwarte wijzers zijn echt slecht afleesbaar.
Het ontbreken van minuut markeringen maakt het bovendien minder intuĂŻtief om snel de tijd te lezen.
Jammer, want verder is het een erg gaaf uurwerk. Met iets meer balans tussen functionaliteit en cool-factor had dit echt een topper kunnen zijnâŠ
Ik vind het echt afgrijselijk. Wellicht geschikt voor mân neefje van 13 maar als volwassen man van 42 ga ik niet met een doodskop op mân horloge (of welk willekeurig lichaamsdeel of kledingstuk dan ook) rondlopen.
Oew, nee, dat is geen geslaagde CWC naar mijn mening. Zit er een verhaal achter?
Ik ben geen fan.
De no-nonsense tool is hier tot karikatuur gemaakt zonder praktisch nut.
The CWC SBS is issued to certain Royal Navy Submarine crew and we have produced the E9 as a tribute to the bravery and defiance of past and present submarine crews.
WCU âWe Come Unseenâ skull and crossbones printed in luminous paint on the dial. (The Jolly Roger is low glow.)
The Jolly Roger is a symbol that has been used by submarines, primarily those of the Royal Navy Submarine Service and its predecessors. The practice came about during WWI: remembering comments by first sea lord Admiral Sir Arthur Wilson, who complained that submarines were âunderhanded, unfair, and damned un-Englishâ and that personnel should be hanged as pirates.
Lieutenant Commander Max Horton began flying the flag after returning from successful patrols. Initially, Hortonâs submarine HMS E9 flew an additional flag after each successful patrol, but when there was no room for more, the practice was changed to a single large flag, onto which symbols indicating the submarineâs achievements were sewn.
Als het goed is hoef je geen UK VAT betalen toch?
Staat goed op de G10
Ai Sir!
Ik heb geen aandelen in CWC, maar ben wel een fan.
De sapphire uitvoering van de G10 is zojuist weer op de website toegevoegd .
Nondeju wat zijn die dingen duur geworden.
Tijden veranderen. âŹ85 heb ik betaald voor een 1989 g10!
Het was een privéverkoop met een opgegeven waarde van £10. UPS rekent gewoon 21% BTW en administratiekosten.
Ik dacht dat er onder de âŹ22 geen inklaringskosten betaald hoefde te worden maar dat kan ooknalweer oude info zijn.
De verzendkosten (en inklaringkosten) worden ook bij de waarde opgeteld. Wellicht verklaart dat de kosten van invoer?
Dat is een verklaring ja en maakt het nu ineens volstrekt acceptabelđ
Ik denk dat de Euro gewoon minder waard is gewordenđ
Wat mij altijd een beetje heeft tegen gehouden bij de G10 serie is de 5atm
Bij deze is dat nu 20atm en dat geeft toch een wat veiliger gevoel en dat de batterij nu tot 10 jaar mee gaat is natuurlijk ook een voordeel