Show je stoere CWC

Proost!

11 likes

Nu al kwijt?

1 like

Heerlijke aanwinst en die bond nato staat ook top.

2 likes

Nice :ok_hand:
Uit welk jaar is deze G10?

2 likes

Deze is van 1990 en overgenomen van Ruben :+1:

2 likes

Ik heb mijn standaard uitvoering al, deze ga ik niet zo heel veel dragen. Ik vind het net fijn dat zij hem wil dragen, en er herinneringen mee wil maken. :blush:

4 likes

Schitterend exemplaar!

1 like

13 likes

Op weg naar huis…

12 likes

Zwarte Garmin smoelt ook goed :+1:t3:

1 like

Zeker waar!

1 like

Deze is alweer verkocht…Iemand van het HF die deze gescoord heeft?

En waar zijn deze MN straps aangeschaft?

1 like

The Original MN Strap by Erika’s Originals The Original MN Strap by Erika's Originals

Even wakker worden met mijn gebruikelijke ontbijtje :wink:

Fijne dag gewenst CWC boys :facepunch:t2:

8 likes

Leuk dat je alles custom kan maken daar. Zou het kwalitatief en qua comfort het beter doen dan een MN bij CNS?

80 EUR vs 15 is wel een serieus verschil: beide nimmer gehad maar kan me niet goed voorstellen waar de verschillen zitten. Is uiteindelijk stretch nylon nietwaar?

Ik betaal maar wat graag meer voor kwaliteit maar begrijp nog niet hoe de ene MN zich zoveel onderscheiden kan van de anderen.

Bij Erika is het ‘in house woven’, zal eens kijken of ik ergens een goede review kan vinden

1 like

Ik vind die CNS zweetdingen die ik bij een kamertemperatuur van +17 graden direct in een hoek mieter. Erica’s zijn echt heel veel comfortabeler.

1 like

Fair enough.

En voor een CWC diver heeft ze ook nog eens FXD style met titanium hardware. Is de rivet style ook een optie?

1 like

Dat gezegd hebbende, vind ik de prijs voor de Erica’s trouwens ook bizar hoor.

1 like

CNS nooit geprobeerd dus kan ik niets over zeggen.
Heb nu de laatste tijd een Nick Mankey een stuk goedkoper dan MN met als voordeel geen band onder je horloge door en deze bevalt ook prima.

Nadeel is echter de lange wachttijd bij mij was dat 13 weken.

3 likes