Wel leuk avontuur dit. Wachten totdat CWC weer een run Ti Divers doet EN 13 weken wachten op de juiste band ervoor, je moet wat overhebben voor je quartz tank. Dan is Rolex nog heel schappelijk met retail aanschaf
Er -gaat- sowieso een ‘gebruiksvoorwerp’ duiker in de collectie komen. Zit ook te kijken naar de Serica duiker. Gaaf ding. We shall see.
Wel gaaf. Helft van de prijs van Erika en met bead blasted titanium hardware. Dit is de chronogrip geloof ik? Heb je heavy duty of regulier gedaan? (1.8mm dikte vs 1.6mm)
Een single-pas nato met klittenband besteld maar deze zijn mij net te kort Chinese maat M is toch te klein voor mijn 17,5 cm pols.
Ik neem ze woensdag wel voor je mee André @ROC .
Misschien wat voor je zoon?
Ook een 22mm camouflage single strap door de FXD lugs gedaan.
Mocht iemand hier nog opzoek zijn naar een Phoenix look-a-like stijl bandje. Ook een stukje goedkoper en lijkt aardig in de buurt te komen. Maar over de kwaliteit durf ik geen uitspraak te doen. Zelf niet bedoeld.
Gisteravond een G10 kunnen scoren. Nu afwachten tot hij binnen is. Een goed gedragen variant uit '87. Mist wat lume op de minutenwijzer en glaasje heeft ook wat littekens gekregen in zijn leven. Charme zeggen we dan
Thanks! Ben benieuwd naar de staat. Van de foto’s lastig te beoordelen. Volgens vriendelijke Engelse verkoper heeft hij inderdaad wat butsen en missende lume. Nieuw batterij erin en loopt goed… Nu een paar dagen afwachten
Wat ik me wel afvraag is waar die afgebrokkelde lume terecht is gekomen. Ik gok op de wijzerplaat… of in het uurwerk? Geen idee of ik daar iets mee zou moeten doen? Hier iemand misschien een idee daarover?