Show je stoere CWC

13 likes

Dank voor de link. Wist niet dat deze banden bestonden! Ik heb er meteen een besteld.

1 like

14 likes

Blijft een mooi horloge! :ok_hand: Is dat gewoon de originele strap?

2 likes

Dankjewel. Het is een superfijn horloge. Het bandje is niet origineel van CWC. Dit is een Garmin Ultrafit strap. Zelfde als die van @Mausje75

3 likes

Weekend mag beginnen :slight_smile:

14 likes

Goed materiaal maakt het werk makkelijk :grin:

14 likes

Ok thanks! Strap staat er goed op ook vandaar :wink:

1 like

Na bijna 2 weekjes wachten is de G10 vandaag aangekomen.

Kwam binnen op een vastgelijmde bruin leren bandje. Voor mij iets te veel achtergrootvaderstijl, dus die eraf en een zwarte nato erop.

Ik heb het horloge op basis van een paar matige foto’s gekocht, dus ik had mezelf voorbereid op het ergste. Gelukkig valt het alleszins mee.

Hij heeft wel wat oppervlakkige krasjes op het bolle glaasje. Misschien weg te poetsen?
De kast heeft hier en daar een buts, maar dat maakt hem juist leuk.

De grote wijzer mist wat tritium en dat zijn denk ik de deeltjes die op de wijzerplaat en onder het glas liggen/dwarrelen. Misschien toch eens open laten maken bij EM Watches zoals iemand hier tipte.

Hij lijkt prima te lopen, heeft volgens verkoper net een nieuwe batterij gehad. Nu nog een andere nato ervoor uitzoeken en we kunnen er plezier van hebben.

Ik is blij :slight_smile:

16 likes

Gefeleciteerd!

Blutsen horen bij de G10 als taart bij een mollig kindje. Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn vriendin heeft gisteren de eerste kras in het glaasje van mijn nieuwe G10 airborn getrokken, waar ze de rest van de dag mee inzat tot ze het mij kon zeggen. Dat vond ik best aandoenlijk. :sweat_smile:

8 likes

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:t2:

1 like

Op safari tocht door de Hoekse bosjes met de Ti.

Nog weinig wild tegen gekomen maar gelukkig heb ik mijn hond bij me.

13 likes

Ach wat schattig! Maar heb wel eens in een documentaire gezien dat ze zichzelf best goed kunnen beschermen!

8 likes

Ja echt wel :stuck_out_tongue_closed_eyes: een wolf in schaapskleren is het.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je toffe G10! :hugs::pray:t3:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Thanks!!

Bij het dragen van een horloge is een kras soms onvermijdelijk. Idd wel aandoenlijk dat je vriendin er zo mee zat. Sowieso beter dan dat ze hem afragt zonder schaamte haha

2 likes

1 like

Dank! Gaat zeker lukken! Voelt nauwelijks dat je hem op hebt. Lekker licht.

2 likes

Is dit een Lhasa Apso? Die heb ik vroeger gehad en groot of klein maakte hem niet uit. Stond zijn mannetje :rofl:

1 like