Show je stoere CWC

Zo de bandjes zijn binnen én fijn dus nu kan het genieten beginnen :ok_hand:

12 likes

Ziet er goed uit!

2 likes

@VriesKou mooie kleur. Welk bandje is dit?

1 like

Die van mij staat ook echt wel zijn mannetje vooral als andere honden groot en zwart zijn :face_with_peeking_eye: en herders heeft hij ook een hekel aan.
Het is een Pug-Zu dat is een kruising tussen een Mopshond en een Shih Tzu

2 likes

Yes, ben ook benieuwd :+1:t2:

1 like

Een hele leuke G10 :smiley:. Gefeliciteerd met dit exemplaar :+1:.
Dat tritium is wel te herstellen hoor. Butsje mooi laten zitten en het glaasje af en toe oppoetsen (of gewoon laten zoals het is).
Lekker van genieten!

Hier een korte verklaring van de opbouw van het nato-stocknummer van jouw horloge:

0552 = Royal Navy
6645 = Time Measurement Instruments
99 = United Kingdom
5415317 = Individual Part Number

2 likes

Dit is een ‘The Watch Steward’ (G-series) in de kleur ‘up in smoke’ (grijs dus). Ik heb er samen met @pasd een paar uit de US of A laten komen :ok_hand:

2 likes

Dank! Ik denk dat ik hem gewoon zo ga laten. Heeft wel wat.

Ik dacht eerst dat het tritium van de wijzer af was, dus de toplaag zeg maar. Maar ik zie nu dat de wijzer als het ware “leeg” is. Dus alleen nog een omkadering heeft.

Thanks voor de gegevens over de caseback. Die had ik zelf nog niet opgezocht verder :slight_smile:

2 likes

Ziet er goed uit. Lijkt dik, maar toch zacht en soepel tegelijk. Klopt dat?

2 likes

Ook dit is te herstellen mocht je dat ooit willen :sunglasses:

2 likes

Nee :sweat_smile: ik zou hem zeker niet dik noemen, zelfs 2 laagjes niet. Is elastisch maar toch vrij stug/stevig (maar weer veel minder dan de CWC NATO)

2 likes

Laatste nachtdienst :relieved:

12 likes

13 likes

Ah, daarom heb ik geregeld dat mijn vrouw haar eigen airborne heeft :wink::+1:

4 likes

Nog een beetje wennen aan de maat op mijn 18,5cm pols. Ben er nog niet over uit of ik hem te klein vind :thinking:

11 likes

Nee hoor, past prima.
Een foto van iets verder weg zou nog meer duidelijkheid geven :thinking:

3 likes

Zal ik morgen even maken als hij weer om de pols zit :grinning:

1 like

Is niet te klein hoor.
Probeer hem misschien iets meer boven het polsgewricht te dragen en een foto te nemen via een spiegel. Dat geeft een wat beter beeld.

1 like

Draagt ook gewoon klein. Hoort er een beetje bij. Op een pols van gelijke grote:

Volgens mij ligt de tritiumverf in de wijzer als een soort melkvel. Onder de tritium zit dus niks. Bij herstel wordt de wijzer schoongemaakt en de verf opnieuw gespannen dmv oppervlaktespanning. Of zoiets :rofl:

7 likes

Ik heb een 18cm pols…
Dit draagt voor mij perfect.

9 likes