Show je stoere CWC

@ROC @Mausje75 @Pjotr @pasd

Iets boven het gewricht draagt hij al iets anders. Ik draag mijn horloges meestal meer richting mijn hand. Niet zoals 't heurt :joy:

Wat betreft de lume/tritium op de wijzer. In mijn gedachten werd een wijzer altijd afgelakt. Als de lume een soort van “gespannen” wordt, dan is het eigenlijk nog cooler. Ik kijk nu recht door de wijzer en vind dat wel grappig.

Eens kijken of er een filmpje te vinden is van het aanbrengen van dat tritium op de wijzer. Wel interessant.

Mocht de G10 nou toch kunnen wennen, dan is @ Jooost de eerste op de lijst die hem aangeboden krijgt, want die claimde dips :grinning:

Maar hij krijgt voorlopig eerst wat polstijd.

9 likes

Staat prima :blush::+1:

2 likes
3 likes

Het zijn gewoon hele leuke horloges.
En wat ook leuk is om af en toe eens te wisselen van een nato bandje of bund-strap. Krijg je een heel andere “look” :sunglasses:

1 like

@ML85

6 likes

Zo’n bind strap staat ook leuk. Geeft hem wat meer body.

1 like

1 like

Staat je echt goed :ok_hand:t2:

1 like

Pfff al die mooie CWC horloges, ik mis mijn SBS best wel merk ik. Nooit echt spijt gehad van horloges die ik heb laten gaan, maar die SBS was écht heel tof.

Vind die nieuwe G40 ook wel wat hebben, al is het totaal anders dan de G10 en de GS natuurlijk.

Weten jullie wellicht of de Ti300 nog een run gaat krijgen dit jaar? Wellicht dat ik dan een beetje ga potten om er toch voor te gaan. de fixed lugs, ETA quartz én toch de CWC vibe.

3 likes

Wel jammer dat ze de “rode” kroon maar bij 1 model monteren, en dat is nou net niet het model wat mij aanspreekt.

1 like

Als het goed is is er in oktober/november weer een nieuwe Ti ronde.

4 likes

Gelukkig voor alle liefhebbers :+1:t2:
Het is een aanrader :wink:

9 likes

Er komt komende herfst een nieuwe run aan.
Hou de site in de gaten of meldtje aan voor hun nieuwsbrief.
Ik denk dat ze snel weg zijn.

Sfeerplaatjes :sunglasses:

12 likes

Heb jij hier de 18 of 20 mm Vario Bund om deze G10?

2 likes

Dit is de 18mm versie.

1 like

Elke keer weer een verademing om deze weer eens om te hangen.

12 likes

Dankzij @Robert19701 mag ik hier ook weer eens meedoen!

13 likes

Gefeliciteerd met je NA! :hugs::pray:t3:

1 like

Ik vind die geintegreerde titanium bandbalken zo mannelijk dat ik er een tikje metro van word…

4 likes

Haha, ja inderdaad. Dat hebben ze goed gedaan bij CWC :sunglasses:

1 like