Show je stoere CWC

15 likes

15 likes

Ok, Willie :wink: Denk dat je tekst aan de meeste lezers voorbij is gegaan zonder doel te treffen :grin:

3 likes

Of toch niet, @pasd ging er lekker op :slight_smile:

2 likes

Bandje… maak het of kraak het?

5 likes

Dat is het mooie van die nato’s, gewoon een dag om de pols en je weet het vanzelf :grin::+1:

Zo op de foto lijkt het wat flets, maar de hele belichting is ook wat minder dus lastig :wink:

2 likes

De kleurstelling is leuk, maar het bandje ziet er naar mijn mening en beetje “plastiekerig” uit… ( te nylonachtig )

3 likes

Ja, klopt ook wel van dat plastic uiterlijk. Was nog een oud Ali bandje dat ik had liggen. Weet nu weer waarom hij nooit gebruikt is :rofl: zit ook helemaal niet lekker.

3 likes

3 likes

Fijn weekend gewenst :hugs:

13 likes

Recentelijk de stalen band voor mijn auto diver gekocht, maar ik vind de cwc toch prettiger op een nato.
Wil iemand de band hier overnemen? Nieuwprijs is 200 exlusief import en ik verkoop hem voor 150 euro.

2 likes

19 likes

18 likes

Dit is een simpele doch schitterende foto.

2 likes

Bedankt :+1:t2:

16 likes

18 likes

Nachtdienst :relieved:

17 likes

Hoi allemaal. Zit alsmaar meer hier op dit topic te loeren. Zou graag een CWC met het ETA F06.402 uurwerk willen kopen.
Weet iemand hoeveel erbij komt aan tax als ik hem op de CWC site koopt?

1 like

Je kunt hem duties paid kopen, kun je aanvinken bij de checkout. Dan zie je het totaal bedrag en komt er niks meer bij, geen verrassingen dus.

3 likes