Show je stoere CWC

En binnen , mooi kwartet zo … :blush::+1:

23 likes

Cool, man! :beers:

2 likes

Heel tof Joost :+1:t2:

13 likes

Thnx :grinning::+1:, gelukkig alle twee besteld want ze zijn verschillend genoeg en alle twee super geinig.

4 likes

Zeker :star_struck:, nu nog een CWC diver erbij :thinking::wink:

1 like

Dikke set al.
Hier het glaasje opgepoetst. Ik merk dat ik er vandaag extra veel naar staar :innocent:

12 likes

Ik heb er 1 gehad een jaar of 10 geleden schat ik … nu wil ik eigenlijk niet meer boven de 40mm dus wordt het lastig.
Al is de titanium versie op de foto in ieder geval super vet :+1::+1:

2 likes

Oke, ja moet wel zeggen dat deze duikers toch wel klein vallen de bezel is maar iets van 38 mm.
Maar dat weet jij zelf natuurlijk ook als je er al eentje heb gedragen.

2 likes

Thnx, 1 airborne is van mijn vrouw … en de rest in principe van mij maar mag ze ook dragen.
Gezien de maat kan dat ook prima.
Al weet ik dat ze dat niet durft, want zul je net zien dat zei het eerste krasje zal maken en dan hoef ik niks te zeggen maar is een blik genoeg :joy:

5 likes

:grimacing: true! Ik ben super voorzichtig, maar je zult het net zien. :woman_facepalming:

4 likes

Wat een getrut. Zijn militaire horloges. Die worden mooier mét battle scars.

1 like

Laat mij maar lekker “trutten” :joy: Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen en een kras die ik zelf maak op mijn eigen spullen is jammer, maar helaas. Maar op spullen van anderen vind ik wel vervelend. :+1:t2:

3 likes

Waar zijn jouw battle scars :stuck_out_tongue_winking_eye:
Heb je je eigen klokkie weer mooi fris gemaakt, :+1::+1:

2 likes

Military issued uit 1990. Geen illusies dat de krasjes/butsjes in de woestijn van Irak zijn gemaakt.

12 likes

Wtf gewoon nieuw :flushed: en dat voor zo’n oudje

1 like

Maar zonder gekheid … gebruiksporen horen erbij :+1::+1:

Maar ik weet precies hoe mijn vrouw zich voelt als ze net op mijn horloge een vette kras of deuk oploopt …

Zou ik btw ook hebben bij horloges die niet van mezelf zijn …

3 likes

Ja, als je zo reageert…

Anyway. Als het me kan schelen dat het krast, koop ik het niet. Als het me niet kan schelen, mag m’n vrouw het dragen.

1 like

Het kan me wel wat schelen , ik heb zelf een stuk uit het glas van toen een nieuwe ploprof gestoten … maar dat doe je zelf , zeg ik potjandorie dat is vervelend en ga verder.

Maar als ik een horloge van een ander draag kan de eigenaar het wel best vinden maar zou ik het toch vervelender vinden dan bij een horloge van mezelf .

3 likes

@Jooost

Een mooi kwartet zo! :hugs::pray:t3:

3 likes

Dat is exact hoe het hier is verlopen. Ik heb de airborn gekocht met het idee het horloge te delen. Nadat ze het een weekje gedragen had had ze een kras op het glaasje getrokken hoewel ze ook best voorzichtig is met spullen.Ze was er de hele dag slecht van.
Ik denk dat ze nu wel snapt dat dat niet nodig was, en hoop echt dat ze het even graag zal blijven dragen als dat ik dat doe.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat er spanningen in de relatie zouden komen.

3 likes