Redial king seiko toegestaan?
Jullie hadden ‘m misschien al gezien, maar op Yahoo wordt een geweldige 6146-8010 ‘Arabesque’ aangeboden. In mijn ogen de allermooiste 6146 die er is:
Echt prachtig! De 4402 is de volgende op mijn lijstje…
Grandeur!
Ik ben GS loos nu
Maar daar wordt aan gewerkt. Als jouw GS klaar is, heb je er eentje die ik op dit forum nog niet gezien heb!
Fair enough! Kan ook echt niet wachten die te dragen! Pareltje die lekker eigenwijs is net als ik😂
Super zeg
Herejezus
Goeie morgen!
De 6146-8009 is terug van service…
Nieuw glas, kroon en opnieuw een erg geslaagde afstelling van James Marien…
Dat is geweldig! Dit blijft echt een ongelooflijke ‘rare gem’… wat een ding!
Gefeliciteerd! Het is net crypto die VFA’s na de veilingen van vorige week!
Heb je zitten bieden en bieden en bieden totdat je hem gewonnen had? Dat Buyee heeft mij de eerste keer 3 uur gekost, terwijl ik dacht in 5min klaar te zijn.
Deze komt van ebay. Even heen en weer mailen met de verkoper, aanvullende foto’s en info gevraagd, én (last but not least!) @bAAx laten meekijken, en toen de knoop doorgehakt… Het is een stevige uitgave, maar wat je zegt: het lijkt net crypto… Al zal de koers van deze allicht iets minder schommelen
Sorry, ik probeerde de (toch wat matige) foto’s een beetje te verbeteren en in de post te zetten, maar toen was ineens alles weg… enfin, hieronder wat bewerkte plaatjes (ja, ik weet dat dat niet helemaal eerlijk is, maar ik moet nu eenmaal nog even wachten tot ik ‘m echt in handen heb)
Machtig!!
Je zal niet teleurgesteld zijn!
Thanks! Hij is niet zo fris als de jouwe. Maar goed, vind er nog maar eens zo een… ik ben hier vooralsnog heel erg blij mee. Naar verwachting zal hij dinsdag arriveren. Kan bijna niet wachten!
Onze grand seiko guy kan ook niet stoppen met ophemelen van zijn vfa’s:
https://www.instagram.com/p/CO4UnqErkPR/?igshid=67zgsy62vtwx
Ergens ook wel terecht natuurlijk als je vindt dat de jouwe in betere conditie zijn dan die geveilde exemplaren.