Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Daar stond de registratie en heeft weinig van doen met de verborgen boodschap. :grimacing:

De timegrapher resultaten voordat hij bij James was geweest is? :sweat_smile:

3 likes

:joy::joy::joy:

Oké zal hint geven de verwijzing zit het in het referentie nr 6246 kijken of iemand hem dan spot oh en het vergt wat van je rekenkundig vermogen. :wink:

1 like

Ow haha. Dat verklaard waarom ik het niet zie :rofl:. Ben niet voor niets in de GGZ gaan werken.

2 likes

Zou zeggen doe nog 1 poging voor ik het verklap oké :joy:

2 likes

Rode zondag op de grand seiko 6156-8010. Het gefacetteerde glas zorgt voor een dubbeling van de 1 in de datum :slight_smile:

Ik blijf het een erg leuk detail vinden, die japanse dagaanduiding met blauw voor zaterdag en rood voor zondag.

Hij loopt trouwens met dragen over de afgelopen 3 dagen -7sec per dag. Prima voor zo’n oudje. Nu gaat hij weer voor een paar weken/maanden de doos in.

4 likes

Ik heb echt lang naar de foto gekeken maar kom er niet uit. Wel een aantal dingen die me opvielen;

1. Van vliegen krijg je een droge huid. (Grapje he, hopelijk kun jet hebben).
  2. Het bedrijf wat mijn thermostaat maakt, maakt ook cockpit onderdelen
  3. De 6246 is het juiste horloge als je je machete knopen niet wilt doorsnijden. Vlijm scherp, maar de juiste hoeken.
  4. " The All seeing eye" is terug te vinden in cockpit apparatuur.
  5. AP komt naast op de gemiddelde pols van een rapper, ook voor in een cockpit.
  6. Cockpit apparatuur heeft een pijltje, dat echt serieus een mooie wijzer voor een fliger zou zijn.
  1. De groge huid is helaas een aandoening waar ik last van heb en no offense taken (moet ik het maar invetten) :wink:

2. Die honingpot maakt zeker mooie instrumenten hahaha.

3. De knopen zitten er gelukkig nog aan ja hahaha.

4. We zijn ook nergens meer veilig hahaha.

5. Ja nu nog om de pols bij mij dan is het feest compleet, heb je er 1 te leen maak ik deze foto even opnieuw met die AP :joy:.

6. Zal kijken of ze bij sinn ofzo naar me willen luisteren en dit willen implementeren. :grimacing::grin:

7. Het juiste antwoord had je kunnen vinden in de hoogte meter rechts op het display. De foto is gemaakt op 20.500ft wat zich op 20m na laat omrekenen naar 6246m :wink:

2 likes

Haha prachtig die had ik niet geraden Alexander.

Heb een tricky aankoop gedaan heren. Hopelijk pakt het goed uit voor het geld dat ik er tegen aan gesmeten heb.

Maar het was geld dat ik kon missen. Dus of duur leergeld of een mooie deal. Ben benieuwd.

Zodra hij binnen is volgt uiteraard de onthulling. Zowel bij een slechte, als een goede deal.

Kan natuurlijk ook nog een foto van een baksteen worden. Wie weet wat ze opsturen :rofl:

4 likes

Klinkt alvast veelbelovend :joy:

1 like

Gisteren mocht deze topper nog eens uit de doos.

13 likes

Wow. :raised_hands:t5:

Ik moet nu even GS loos door het leven, maar daarvoor komt wel weer een KS terug… Lijkt me niet zo’n slechte ruil. Een goede prijs voor de GS kunnen krijgen en voor een hele nette prijs de KS kunnen kopen. Bovendien vind ik de KS mooier dan de GS, die ik had.

Dus deze vertrekt:

En deze komt er voor terug:

Daar zal nog wel een en ander aan werk aan zitten, maar daar was de prijs dan ook naar. Ik vind de wijzers van de KS mooier, dan van de GS. Er moet een nieuw glaasje op, dat zal nog wel een hele zoektocht worden… Maar ik ben al iets op het spoor…

4 likes

Haha. Ja @bAAx. Het is Voor mij veel geld, voor een GS
en voor velen in dit topic een zacht prijsje. Het is natuurlijk allemaal relatief. Maar ik ben dol enthousiast aan het wachten tot post uit Japan.

2 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face: In die conditie echt fantastisch!!!

Ik had vandaag post uit Japan geen King of Grand seiko helaas maar wel weer een stapje dichter bij het compleet krijgen van een kleine sub collectie die ik wil hebben!

Even brutaal doen :grimacing:

5 likes

Pff lekker hoor!

1 like

Vond ik ook en dat voor een zacht prijsje relatief gesproken that is voor deze conditie!

Fijne koffertjes trouwens. Waar haal je ze?