Ik zie nu pas ‘base metal’. Echt een apart geval man.
Dial is wel serieus beschadigd… Maar het binnenwerk ziet er nog goed uit! Kroon en glas worden vervangen. De rest laat ik natuurlijk as-is…
Heb jij nog inkomende? … Want het gaat snel precies
Niet te geloven wat een toestand!
CTi?
Ja, laat deze vooral zo origineel mogelijk. Hij vertelt een bijzonder verhaal en dat moet vooral zo blijven.
Ik ben ik blijde verwachting van een 4520. Ik heb al een tijdje heen 45 meer in bezit, dus het moest er weer eens van komen.
Je moet even door de ‘kwaliteit’ van de foto heen kijken, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Hij zal volgende week aankomen, denk ik.
Glaasje vervangen en dan zo goed als nieuw lijkt het wel randen zien er super scherp uit!
Niet slecht he?
Precies mijn gedachte
Help even met de afkorting… wat is CTi?
zeg heren bij deze een verzoekje, willen jullie niet al mijn goede deals wegkapen hahahahahaha. man man man wat word ik hier toch blij van al deze fantastische scherpe lijnen en wijzerplaten! hoop hier snel ook een mooi exemplaar te mogen tonen maar dan moet ik hem wel winnen van jullie hahaha
Zodra bAAx mij zijn 6185 verkoopt voor een zacht prijsje, dan ben ik klaar
Dat zeg je nu
Ik zeg dat al twee jaar. Dan kijk ik even op de Auctions en ben ik weer vertrokken.
Net dat éne niet-te-missen modelletje nog
6185 verkopen = je ziel verpatsen.
Jajaja, ik weet ook wel dat het zo werkt…
Ik heb recent trouwens ook nog een nette 4420-9000 early dial gekocht. Want tja, je hebt al een late dial, maar je wilt toch een beetje compleet zijn enzo… Die ligt nu bij de horlogemaker voor een nieuwe main spring. Zo blijf je bezig…
Zoek jij nog iets specifieks?
En zo is het. Lekker houden man.
Ik las trouwens dat jij je foto’s nog wel eens met snapseed bewerkt. Heb ik vanmiddag even op de bank mee zitten spelen. Foto van de 44GS gemaakt en toen de hele gereedschapskist erop losgelaten. Zo’n foto wordt al best snel als een vrouw met teveel make-up:
Mooi spul heren! Ik was van plan mijn drie stuks bij James Marriën te brengen voor onderhoud, maar covid gooit nog steeds roet in het eten. De 4420 loopt heel netjes. De 6156 ook best goed op -6 ofzo. Maar de 4522 kan zomaar 30sec verliezen op een dag.
Misschien over een maandje.
Kan je ‘m zelf niet een beetje bijregelen? Ik stuur ze pas voor een service als ik merk dat de gangreserve terugloopt of de amplitude dik onder de 200 graden duikt…
Is dat niet een beetje als een motor pas onderhouden als ie olie begint te spuwen?
Alles wat bij mij binnenkomt waar ik de OH geschiedenis niet ken gaat naar James. 90 percent staat kurkdroog. En de meesten daarvan draaien nog netjes dus… Best gewoon effe laten lubrificeren denk ik dan.
Deze bvb. .ziet er goed uit en loopt nog ok… Maar aan de binnenzijde…