Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Ja je moet echt oppassen en proberen nèt op te houden voor het misgaat. :joy: ik sla de bal vaak mis maar goed het is best geinig en soms komt het echt mooi.

Niet echt…

Maar het zijn de verleiders die je even uit het oog verloor en opeens voor je neus staan die het gevaarlijkst zijn… ik zou bvb geen nee zeggen tegen een King Seiko 4420-9990 cap gold chronometer, een mooie 5722-9991, of een cap gold 5621-7000…
En al zeker niet tegen een stalen J14102E of 15034 Special Dial…

Je kan ze ook opsturen…

Ik ga zo dadelijk naar James :joy:

10 likes

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik zou dat zeker moeten doen. Misschien ga ik ze allemaal maar een rondje langs de garage laten maken nu de vaste collectie vorm begint te krijgen.

2 likes

Ja dat is zeker een goed idee… Niet vergeten dat je werelderfgoed in je handen hebt :grin::+1:

8 likes

10 likes

9 likes

Prachtig horloge!

Wel een beetje erg een filtertje er overheen gehaald lijkt het :slight_smile: je huid heeft een lichtgroene zweem gekregen…

Haha, scherp oog hoor! Ik heb ‘automatisch verbeteren’ op de foto’s losgelaten. Heb licht getint glas is de pui, dus alle binnenfoto’s zijn een beetje groenig. Dat wordt natuurlijk alleen maar erger in de nabewerking :rofl:.

Vooruit, nog twee onbewerkte plaatjes in de buitenlucht:

7 likes

Heel mooi!

Dit is de reissue van de 4420-9000, nietwaar? Prachtig hoor :ok_hand:t2:

Klopt!

1 like

Zo scherp zeg :heart_eyes:

1 like

Best of both worlds :grin: letterlijk!

1 like

16 likes

Heel mooi!!!

2 likes

Schitterend weer… ik begin door jouw foto’s ook iets te ontwikkelen voor gouden kasten…
Gevaarlijk is dat :rofl:

Er staat trouwens een geinige 4580 op Chrono. Leuk prijsje ook. Eens zien wie van de forumleden hem als eerste koopt!

2 likes

4580 :joy:
Is dit de zogezegde imperial vfa?

1 like

Yep… 100K

1 like