Wat heerlijk weer, zo’n uitgebreid artikel. Daar ga ik vanavond eens lekker in duiken!
Prachtige 52KS trouwens!
Wat heerlijk weer, zo’n uitgebreid artikel. Daar ga ik vanavond eens lekker in duiken!
Prachtige 52KS trouwens!
Zelfs google translate weigert dit te vertalen!
Oh, bij mij zet google de tekst feilloos om in het Engels
Hmm later nog maar eens proberen. Bij mij zei hij net dat hij de tekst niet kon vertalen. Tijdelijke hongaarse vertaalstop bij mij denk ik
Daar ga je even zoet mee zijn… Ik ben er nog lang niet klaar mee
Er is er ook 1 specifiek van de King Seiko First,
http://www.egalizer.hu/targyak/orak/king1.htm
En één van de Grand Seiko 2nd, oftewel 57GS
Ben op werk dus kan even geen actuele foto maken. Maar afgelopen weekend deze binnen gekregen. 5625-7000 ks
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Edit; @bAAx & @HvdK zien jullie opvallende vreemde zaken aan deze 56ks?
Hoe is de dikte van de plating bij zon KS eigenlijk? Op mijn ex-marvel leek die vrij dik maar had toch al dunne plekken…
Antwoord op die vraag vind je in de artikels van Sipos van hierboven, ze zijn erg compleet…
(Ik neem hierbij aan dat je de SGP bedoelt van de 45KS van hierboven, er zijn ook GF modellen (KS1) van 100 en 80 micron, en capgold zoals de KSC en 45-8000 van 100-300 micron)
Ik heb inderdaad een SGP KS 5256-8010 die licht pelt aan de kop van de lugs.
Exact. Ik was benieuwd naar de dikte van de laag.
Geen kritiek op je horloge. Ik had een verder hele mooie marvel waar de plating rond de kroon wel dun was geworden… en daardoor in het licht soms wat blauw uitviel.
Wow…
Ik zie geen gekke dingen. De kast lijkt licht gepolijst, maar het is niet heel goed te zien. Mooie KS.
Leuke 7000! Ziet er eigenlijk redelijk super uit!
Soms is polieren moeilijk te detecteren op foto maar ik zou bijna durven zeggen dat deze echt scherp is.
Alle randen zijn echt rechte lijnen, reflecties hebben geen karakteristieke “S” vorm aan de uiteindes…
Gelukgewenst!