5245-6000 King vandaag!
Ja het is een juweeltje en met een goede 37mm en de geintegreerde band een prettig formaat.
Ik weet niet of jullie de IG nieuwtjes volgen en de @analogshift listing van de blauw/grijze dial variant van deze referentie zagen?
Ja 4900dollar is niet mis zeg
Draag je hem liever op staal of leer?
Ook een favoriet van me… Dringend nog eens aandoen…
Vandaag ook een bekende van jou denk ik…
4402-8000
We kunnen toch wel objectief vaste stellen dat de 56gs het minste GS uurwerk is Het was toen de budget GS optie
Er zijn er twee onderweg! Hopelijk kan ik volgende week een foto posten van mijn 4402! Is zeker een favoriet van mij. Heb ze in het verleden ook gehad, en - ondanks het wat afwijkende design - ‘voelden’ ze gewoon heel goed. Jij hebt wel weer een hele mooie hoor. Proficiat.
Liefst op leer, maar ik heb nu eenmaal die bracelet, dus dan zal ik 'm dragen ook! Hahaha
Ik denk het, jij zegt het…
Maar goed, dat doet verder niets af aan het exterieur. En daar kan je ze óók om waarderen.
56’s zijn gewoon zeer zeer goed.
Ik had er ook vooroordelen over, tot ik ze probeerde.
Prijs toendertijd heeft geen relevantie als ze nu even goed/stabiel draaien als een 4520A. Plus die tactiliteit bij het opwinden .
Ik zoek er nog zo een. Ik denk dat ik die iets sexier vind dan de 44-9990. Die laatste is bijna saai strak.
Pareltje dit zeg
Deze is echt zó mooi man… De staat is ook echt geweldig!!
Ik dacht, verkeerdelijk uiteraard, dat dit een beetje een bijgedachte was, wegens in feite uiterlijk identiek aan de capgold KSC, en dus het kneusje van de 2 44’s.
Mooi niet dus