Zeer mooi @bAAx!
Echt genieten zo bij elkaar in één doos .
Haha, inderdaad geen kneusje!
Het 4420B-uurwerk doet mij sowieso al klappen en juichen, maar in deze kast is het nog eens extra gaaf.
(Btw, Ik krijg vandaag mijn eerste batch horloges terug van James, waaronder de 4420-9000. Zin in!!)
Jij gaat een hoogdag beleven
Dankje! Niet van de ene op de andere dag tot stand gekomen natuurlijk.
Maar wel voorwerp van de dagelijkse box worship, dat spreekt…
Absoluut! 44GS aan de ene pols, Arabesque aan de andere pols… En dan met de polsjes hoog in de lucht parmantig door de stad paraderen, hahaha
Yesss! Deze zijn terug van service! Heerlijk hoor!
En heel fijn om weer herenigd te zijn met de absolute baas van vintage GS-land (in mijn ogen dan…)
Leuker dan de 44-9990
Nu ga je te ver!!
Shoot me
Ik vind de 44-9990 wat te steriel. Deze heeft meer x factor.
Klopt! Mooie 6216 hoor!
Geintje joh .
Je hebt eerder al aangegeven meer te hebben met de wat klassiekere ontwerpen.
Zelf heb ik het design van de vroege 44-9990 liever dan dat van de 4402, anderzijds ervaar ik het uurwerk van de 4402 als stabieler en preciezer dan de (vroege) 44-9990. Ik meen eens een ‘parts interchangeability list’ te hebben gezien, waaruit was op te maken dat de 4402 en de 4420 bijzonder veel gemeen hebben. Buiten de datumaanduiding van de 4402 natuurlijk. Dat is - bij mijn weten - binnen de 44-lijn enkel voorbehouden aan de 4402.
Is dat zo? Ik vind die turtle GS wel weer heel tof en die is nogal out there.
Ik heb met name een hekel aan rechte bandaanzetten.
De 44-9990 verloor het bij mij van de extremere 5625-7000…
Ja precies ja, ik bedoel de rechte bandaanzetten.
Wat is een turtle GS?
Vergeet de ref steeds.
Ik vind deze echt kicken… al is de blauwe dial hier wel erg donker en maybe dus redialed.
4522-7000. Staat ook duidelijk op de dial in deze foto. ‘Turtle GS’ haha. Misschien moeten we die erin houden.
Lijkt me geen redial btw kijkend naar de tekst