Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Hahaha, ja ik kreeg ook een melding! Ik volg ‘m wel. Eens zien hoe lang die blijft staan. De prijs is echt idioot voor een klok in deze staat.

En een verkeerde kroon… En wie weet wat nog allemaal.

Hijs wel rare he. :rofl:

Vandaag ontving ik per post het vermaarde ‘The Seiko Book’ tezamen met wat andere zaken, waaronder een 6218-8950. Toch leuk om te zien:

HELD:

Geinig:

5 likes

Die 62 ziet er strak uit!

1 like

Thanks. Ja, hij is mooi. Er zit een verkeerd glaasje op, maar ik denk dat ik het juiste type nog ergens heb liggen. Wel grappig dat er op de getoonde schets rekening werd gehouden met ‘Chronometer’ op de dial (in het cursieve font van o.a. de 3180, 46999 en 49999). Dat kwam voor de 6218 iets te vroeg, weten wij inmiddels. Die eer viel de 6245/46 ten deel.

2 likes

Super!

6146-8009

2 likes

Mooi man, een koning op een tropische dag :prince:t5:.

3 likes

Och, wat is ie weer mooi vastgelegd, deze zeldzaamheid!

1 like

Ik doe met je mee…

5 likes

Lekker hoor!

Als iedereen hier Kings ligt te posten…

4 likes

deze vandaag weer in ontvangst mogen nemen na een plaat wissel zodat nu de 7000 en 7001 weer origineel zijn en de nep plaat de deur uit is.

7 likes

Fijn hoor! Al die koningen op een rijtje!
Maandag of dinsdag ontvang ik de 45-8020. Zin in!

3 likes

Ja morgen is het tijd voor mijn 8050 die weer thuis is en fantastisch loopt!!! Het nieuwe glaasje maakt hem weer als nieuw!

4 likes

Mee geweest in een duikboot?
Hoe is het binnenwerk?

Ik ken de geschiedenis van het horloge niet.
Pas onderhouden.
Eén van mijn best lopende binnenwerken.
En dat wil zeggen: binnen de twee seconden over een periode van twee weken.

2 likes

Pas op met wat je zegt he :wink:. Dit is een 6146-8009. Al groeit er schimmel op, dan nog is ‘t een van de meest bijzondere refs hier in de draad. :+1:t2:

3 likes

Zo is het binnenwerk :wink:

4 likes