Er komen binnenkort twee terug thuis…
Nice! Toch iconisch, twee van die mooie no-dates in hun GoD-jas…
Waanzinnige cijfers zeg…
Grappig genoeg is mijn beste binnenwerk momenteel ook een 6146. Minus 0.5 sec na 72 uur. De tweedagen daarna was hij terug op 0. Daarna heb ik ‘m vol ongeloof even rust gegeven…
Ik had eigenlijk niet zo goede ervaringen (relatief tov de 452xA, wil nog altijd zeggen binnen de 10-15 sec per dag met dial up 's nachts wat bij die van mij altijd een beetje + geeft) met de 61, maar deze en mijn crosshair hebben het vertrouwen echt hersteld
Omdat dit zo ongeveer ook het KS topic geworden is. Mijn KS gesp. Van wat ik er van gelezen heb is dit de vroegere gesp voor de 4420 en vroege 45KSen. Heb ik dat juist gezien?
Maybe naast gs ook ks maar in de topic titel?
Ik ben vrij zeker van de 45KS.
Afgaande op onderstaande foto had de 44KSC dezelfde gesp als ook aan de 62GS en 44GS zat.
Het zou wel kunnen dat hij aan de 49999 gezeten heeft, als je dat bedoelt met ‘vroege 4420’, maar in mijn beleving kwam deze gesp pas rond ‘67/‘68. Maar ik kan me vergissen.
Goed voorstel
Gewoon maar gedaan. Zie steeds KSen.
Ik bedoel een vroege 45KS En dan misschien een late 4420? Ik weet het zelf ook niet.
Maar ik heb beide modellen eigenlijk niet
De late 4420KS liep volgens mij tot en met ‘66. Dus ik denk niet dat hij daar aan heeft gezeten. Een vroege 45KS, daar ben ik vrij zeker van.
Ik ben jammer genoeg deze week een 4420KS misgelopen. Balen, want dat is echt een geweldig ding. Een vroege 45KS heb ik helaas ook niet. Er is wel een 45KS onderweg, maar ik meen dat die uit ‘71 is. De gesp die jij laat zien heb ik overigens wél, dus we zitten in hetzelfde schuitje . Ik ga ‘m volgende week maar op de 45-8020 zetten
Haha, top! Ik zie ‘t
Ik zat ook te dubben over de Tanaka fanclub
Had ik ook niet tegen geprotesteerd
Die heb ik ook niet. Ik doe hem op mn 56KS
Ik wist niet precies hoe het zat met die gespen toen ik m kocht. Toch misschien maar kijken of ik hem kan ruilen voor een 56KS gesp
Is de 56KS-gesp weer anders dan deze?
Er wordt van deze gesp nochtans gezegd dat ie van de KSC is… Maar ik heb daar letterlijk nog nooit bewijs van gezien. Als het zo is, dan alleen de late versie van het horloge, maar de laatsten rolden eind 1966 al van de band.
Verder heb ik deze al meermaals aan een vroege NOS 45-8000 kast gezien.
Ik gebruik hem toch gewoon op m’n KSC, hij is veel te leuk om “doodgewoon” aan een 45KS te hangen
Ja de 56KS gesp is zoals van het plaatje van bAAx. Zijn qua details toch eigenlijk heel anders. Maar die heb ik helaas niet.