Begrijpelijk!
Vandaag na weken weer eens sharp dressed met de 4420-9000. Het blijft een uniek kunstwerk om de pols.
Heerlijk! Blijft altijd wel een speciaal moment: het opwinden en vastgespen van de iconische 44!
Prachtig! Geniet!
Haast net zo’n monument als de 44GS! Prachtig hoor! Kan niet wachten op mijn 49999… 
Ik trakteer mezelf vandaag op een rondje met de VFA. Past prima bij de zelfgekleurde stropdas die ik van mijn dochter heb gekregen 
Nu wil ik die stropdas ook zien 
Schitterend!
Dé mooiste wijzers en mooi lettertype.
Wat doet deze in mm links rechts?
Ik zou ‘m moeten meten, maar ik gok (krap) 36
Gemeten: 35 mm zonder kroon
Z’n broertje, de 15034, is 1mm groter en heeft de gefacetteede lugs die de 44999/44-9990 aankondigen. De indices zijn daarentegen meer ingetogen dan op de kleinere J14102E. Sorry voor dit lelijke eendje. Voor écht mooie exemplaren moet je bij @bAAx zijn 

Wat een prachtige das heb je gekregen 

Thanks man 
Net gemeten, deze 6156-8020 loopt relatief goed maar heeft een beetje een te hoge beat error (0,9 a 1 ms) dus op een gegeven moment gaat ie voor een verwensessie bij James.
Maar het zal voor na de zomer zijn.
Dan kan hij meteen de datumschijf wat centreren ook.
Desalnettemin ondertussen nog steeds een genoegen op een rooie zondag
.
Gaaf hoor! Ook weer écht een heel bijzonder ding!
James zal er zeker raad mee weten 
Prachtige exemplaren weer mannen 
, maar uiteindelijk gaat niets boven die zelfgemaakte stropdas. Die is uniek
.
Wie is deze mistrieuze James eigenlijk waar jullie het regelmatig over hebben?
Na vandaag kan ik ook melden dat ik de originele band waar naar ik op zoek was ook heb kunnen vinden
(en kopen) dus binnenkort in volledig originele toestand te aanschouwen 

James is een horloge maker die echt fantastisch werk levert mbt vintage GS en KS!