Een originele band voor de 8050?
Wow. Ik heb er nog nooit actief naar gezocht maar heel frequent ga je dat toch niet tegenkomen lijkt me.
Nee sinds ik m’n 8050 heb is dit de allereerste die ik gezien heb. Conditie is prima niet NOS maar netjes.
Op die manier wordt ie natuurlijk echt waanzinnig
Voldoende lengte ook?
Heb dunne polsen dus hoop het wel hahaha lengte staat op approx 14cm pols omtrek is net geen 17 dus zou net moeten lukken. Anders zal er een extender tussen moeten denk ik.
Wordt echt supergaaf zo! Proficiat!
Wel goed gezien van je dat hij korter is dan zou moeten maar thank God voor mijn serieus dunne polsen. Ik denk dat het precies goed komt heb even met leren band gemeten tot waar hij echt los zit en dat was vanaf 14.5 cm daar zat er echt ruimte en draag hem strakker dan dat normaal.
Ik denk ook dat het net zal gaan voor 17cm. Komt goed!
@bAAx en @HvdK Heeft 1 van jullie het wel eens gehad dat band te kort was dan? Zo ja hoe hebben jullie dit dan opgelost? Is meer just in case denken wat ik nu doe
Je kan er evt een bracelet extender op zetten. Maar hoe lang banden zijn is vaak maar wachten, metingen in omschrijvingen zijn vaak niet echt correct.
Actief vermijden, links zijn bij mijn weten niet te vinden
Was ook niet van plan zoiets te doen zat eerder dan idd aan een extender te denken nee het is niet de mooiste oplossing maar heb wel een idee hoe zoiets draagbaarder kan zijn. @koekoek vermoed dat ze de band gewoon languit hebben gelegd en hoop dat ze naar beneden hebben afgerond ipv naar boven
Gezien de hoeveelheid verwijderbare schakels denk ik trouwens niet dat het een probleem zalzijn voor een 17cm pols. Ik zou het eerst even afwachten maar komt wss wel goed.
Als ik deze afbeelding op internet mag geloven ontbreken er 4 links maar goed ga het afwachten en wie weet past het precies.
Dat lijkt me een giga band.
Héél zelden komen er losse links langs… ik heb ze vorig jaar gezien, specifiek voor deze band. Sneller is het om een tweede, te korte band te vinden. Liefst met een kapotte buckle ofzo. Maar ja, dan loopt ‘t alsnog dik in de cijfers. Nogmaals, ik denk dat hij gaat passen!
Fingers crossed dan maar hou jullie op de hoogte want kan zoals je misschien wel kan voorstellen totaaaaal niet wachten tot ik hem hier heb vind de band namelijk echt fantastisch voor de 8050
het ziet er wel eerder “lang” uit moet ik zeggen, fingers crossed!
Eens. Die band ziet eruit alsof ik m om mn been krijg.
Oehh… allebei weer erg mooi! Vooral de bovenste trekt mijn aandacht. Lijkt haast blauw? Of is dat mijn beeldscherm?
Ik hoop later vandaag nog een plaatje te posten van mijn 45KS die nu met de bezorger onderweg is…