Toch echt nog wel een andere kast die 44GS met de rechte lugafwerking.
Zeker een andere kast. Maar je ziet de 44GS aankomen vanuit de 44KS. Ik vind het echt genieten, dit duo zo naast elkaar…

Hij is echt helemaal geweldig zo!! Proficiat! Hulde voor je vasthoudendheid de juiste bracelet te vinden
Thanks echt bizar hoe het horloge veranderd van uitstraling hier mee ongekend hoe veel mooier en perfecte dit staat!
NICE!!!
Super zeg
Vooral als je op de secondewijzer let tegen de zwaartekracht in
Mooie foto!
Hier zijn broertje, heb een half jaar naar zo’n 49999 uit1964 gezocht
Die is momenteel bij de horlogemaker om hem terug op niveau te brengen.
Wow man! Wat een geweldig gaaf gezicht zo!
Vind hem zo gaaf blijf er naar kijken krijg de kleur ook onmogelijk goed op de foto wat heel jammer is.
Ah joh, dan kom je ‘m een keer live laten zien!
Voorlopig maar even goed van genieten!
(Overigens heb ik de hele dag naar de speerpunt-secondenwijzer van de 49999 zitten kijken )
Eerste prik zit er in bij mij dus als je jouw Grand Seiko museum wilt laten zien dan kom ik die graag eens bewonderen
Snap ik zou ik ook doen zo mooi! Dat soort kleine details zijn zo leuk om naar te blijven kijken.
Mijn NA, King Seiko 5621-7022, vanmiddag aangekomen, hier enkele (slechte) foto’s gemaakt met mijn smartphone en foto’s van de verkoper:
Op eerste gezicht, ziet het er goed uit voor een horloge uit de jaren zeventig. Echter, het lijkt mij dat er wat mis mee is. Ik kan de kroon uittrekken en de tijd instellen, maar het opwinden lijkt niet goed te gaan. De kroon draait achterwaarts of is dat normaal? Het lijkt ook niet veel te doen, binnen een uurtje na het opwinden blijft het stilstaan.
Gebroken veer…? De kroon draait tijdens het dragen, dat is wel normaal bij deze calibers. Er is geen ontkoppeling tussen opwindmechanisme en opwindas. Heb me daar al eens over verbaasd tijdens een service van een dergelijk caliber, enkele jaren terug.
Ga binnenkort solliciteren bij Seiko NL, wie weet ben ik binnenkort een expert hierin.
Kan me niet voorstellen dat ik veel 7S26’s te doen zou krijgen, dat is niet rendabel. Hoop op het betere spul zoals dit. Maar, ik ben nog lang niet binnen.