How much
Briljant werk! Zo happy met dit horloge, de kast matcht weer met de buitenkant!
Je zou niet zeggen dat dit horloge uit 1968 komt en daarmee zo’n 53 jaar oud is.
Die afwerking van wijzers en wijzerplaat is ook te gek!
Stukken leukere sports/dress watch dan een Rolex Datejust waar je mee wordt doodgegooid.
Ruilen tegen jouw 8050 natuurlijk…
Ik vind goud cool bij die modellen. De stalen zijn toch een beetje grijze muizen. Nadeel is alleen wel de plating. Gold cap of filled zou fijner zijn.
Ik heb hetzelfde, ik vind de mid KS 60s platen wat minder sprekend dan de latere eind 60s/70s platen.
Heb een 45KS donor voor ruil er voor over
Mwah, ik heb al wel een paar donoren
Ah 1 extra kan nooit kwaad
Dat is waar… er komt vast en zeker wel een keer een forumlid langs met een 21.600 vph 4520…
Ja want dat hoor je zo vaak he dat hi-beat 36000bph uurwerken niet daar op tikken😱
Haha, je hoort hier de gekste verhalen!
Liggen woelen vannacht, dus vanochtend toch maar even gecheckt: platte A op een T-dial… Ik kan weer rustig slapen…
Je zou maar een T dial vfa hebben en het zouden puntige A’s zijn potver dan ben je goed de sigaar
Mijn 4420 heeft ook een puntige A op een R-dial, dus ik neem aan dat dat klopt.
Dat is hoe het hoort te zijn inderdaad👌
Maar eens de high beat 36.000 gepakt voor vandaag. Echt zo’n dag waar je voor 35 mensen gaat staan presenteren met opgestroopte mouwen. Het ideale horloge voor dat soort sessies. Chique en niet protserig.
Ingetogen en bescheiden…
…maar van binnen…oef!
Precies! Geweldig uurwerk. Heeft zo z’n eigenaardigheden (heel veel koppel, met de daarbij behorende risico’s, bijvoorbeeld), maar het is en blijft een topper!
Mijn 4520-8000 en 45-8020 gaan met de volgende zending naar James voor service.