Poeh, die straps van Camille Fournet zijn echt prachtig… niet voor een appel en een ei, maar echt heeeel mooi!
Leuk! Deze staat nog op de wishlist.
Bedankt. Nog horlogemaker tips misschien?
Wil hem laten servicen en van nieuw (correct)glaasje laten voorzien.
James Marien benaderen zit in Brussel ja je zal hem mogelijk moeten opsturen maar is echt de gene die je moet hebben voor vintage KS en GS
Wat me opvalt aan mijn foto van mijn 4425 is dat als ik hem zo op de foto zie, dat ik hem dan niet super scherp vind. Maar hier in real life om de pols vind ik dat wel. Alle randen zijn heel erg goed, de vlakken zijn erg goed, niet perfect, maar erg goed. Veel beter dan de foto doet lijken vind ik. Vreemd is dat… De ervaring van Grand Seiko zit hem toch ook in de beweging. Een statische foto pakt de beleving niet. En de scherpte van de randen en de vlakken komt maar moeilijk over op de foto.
Tenzij je zo’n Blackberry telefoon hebt als @bAAx met een magisch GS filter erop. Dat ziet er altijd wel goed uit…
Ja dat is zo… Altijd (veel) beter irl…
Je krijgt gewoon nooit alle vlakken tegelijk goed belicht. (Tenzij veel lampen etc). Dus er gaat altijd diepgang/glans/3Dinformatie hoe je het ook wil noemen verloren. Zeker de markers alla 452x schitteren echt aan de pols… En dat gaat 80 percent verloren op foto… Tragisch!
Aan de andere kant, beter zo als omgekeerd zoals bij zoveel andere fabrikanten .
Owwww mooi!
Wauw wat een mooie arabesque en zo scherp nog wat bof je daarmee zeg!
Thanks! Ja, die gehard stalen kasten blijven echt super.
Bandjes zijn echt belangrijk om een vintage GS echt “af” te maken vind ik. Dit bandje is hier weer perfect.
Dit is er eentje van de SBGV009, de 2013 9F reissue van de 57GS
Potverkoffie
Echt zo scherp en dan vind ik dit toch wel heel sexy!
Daar gaan de manchetten…
Wel heel mooi hoor!
Hmmmmmmmmm