Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

10 likes

9 likes

Heel mooi!

1 like

Welk merk/type horlogeband zit hierop, uitstekende combi namelijk :ok_hand:t2:

Zo te zien is dit geitenleer.

1 like

Een hele simpele van Rios, type ‘Texas’. Niet duur, toch leuk.

Ik heb toevallig vandaag hele simpele maar ‘custom’ bandjes besteld bij lettersleather in Maleisië.

Van het donkerbruine en het zwarte leer (maar de andere zijn ook mooi)

En ze worden ongeveer zo:

4 likes

Buffel

1 like

Mooi, ik ga ‘ns even spieken bij de bekende aanbieders!

Die onderste doos dat is dus echt mijn laatste bestelling he :rofl:

Ik wist niet dat ie ook zwart had verdorie!

1 like

Haha, wat grappig! Wist niet dat dit letterlijk jouw banden zijn!
Deze foto heeft me wel over de streep getrokken, moet ik zeggen. Heb gewoon gevraagd om zwart, en toen kwam dat mooie leer op de foto voorbij. Dus ik heb er 6 besteld om eens te proberen: 3 donkerbruin (2 x 18mm, 1 x 19mm) en 3 zwart (zelfde maten als bruin).

1 like

Top!

Ja die bestel je best in bulk. Ze passen gewoon erg goed bij deze horoges.

10 likes

Echt héél mooi!

1 like

Al antwoord gehad mbt de plaat? Of heb ik iets gemist in de dagen dat ik weg was hahaha

Vandaag dit trio retour ontvangen van James. Heerlijk. Ze kunnen er weer een tijdje tegen. Ben vooral blij dat het gelukt is de early dial 44GS nieuw leven in te blazen. Ik kocht ‘m niet-lopend (en daardoor voor een betrekkelijk lage prijs). Ik gokte een kapotte drijfveer. Dat bleek te kloppen, maar James ontdekte dat er - waarschijnlijk tijdens de breuk van de drijfveer - ook nog een asje was gebroken. Gelukkig kon hij een vervangend onderdeel vinden en tikt het uurwerk weer met zijn plechtige lowbeat.

12 likes

Ik stuur het horloge retour naar de verkoper :wink:
Ben wel blij dat die onderhandeling gelukt is na 2 en een half jaar :rofl:

5 likes

Crazy collectie-tje daar :open_mouth::+1:

En wat een mazzel met die diashock 44… Gatsamme!

1 like

Zo kom je nog goed mee weg zeg zonde natuurlijk dat het een redial is. Jammer maar goed opgelost zo!

1 like

Ga ervanuit dat hij gewoon de verkoop weer in gaat. Gezien de prijsstijging lijkt me dat de verkoper er een goede deal op maakt.

Eind goed al goed. Voor jou dan, want de volgende koper zal de “A theorie” misschien niet weten

1 like

Zo zeg, wat een verhaal. En dat je ‘m na al die tijd nog kunt retourneren! Prima zo. :+1:t2: Ga je een juiste terug kopen?

1 like

Als hij dat gaat doen moet hij wel beter op de kleine lettertjes letten :joy::joy:

2 likes