So heel mooi heb je die allemaal in je collectie? Fantastisch! Ik zag hem al op instagram langskomen.
Stuk voor stuk ongelofelijk mooi. Helaas een beetje buiten mijn budget. Maar wie weet, keuzes maken voor mijn speedy heb ik 3 jaar gespaard. En die ligt op het nachtkastje nu!
Ja al gedaan, niks! Google, buyee verder weet ik niks.
Die laatste
Een prachtig kwartet.
Zo jammer dat je die vfa niet aan een Nederlander wil verkopen
Jawel maar voor 2k Krugerrand
Dank!
Weer mooie horloges en foto’s.
Dat bruine bandje vind ik erg mooi, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Dankjewel! Dat bandje komt van een IG seller @lettersleather .
Navedaak van hier heeft er denk ik ook ervaring mee (als zijn bestelling al is toegekomen).
super!!!
Wat is trouwens jouw ervaring 52 vs 56KS?
Ik heb twee 52 King Seiko’s en bij beide gaat het opwinden en verzetten van de dag en datum heel stroef/zwaar.
Ze lopen wel heel nauwkeurig en de datum verspringt precies om 12 uur.
Ik heb vier 56 King Seiko’s en die lopen ook prima alleen het verspringen van de datum duurt wat langer.
Verder niet merk ik niet veel verschil.
Ik heb heel weinig geluk met de 52 uurwerken gehad en mijn ervaring is dat veel niet meer goed lopen Het is in theorie wel het superieure uurwerk. Hebben beide hun plus en minpunten.
Vooral de datum kan zwaar zijn omdat je bij de 52 tegelijk de veer aan het opwinden bent … 1 van de speciale (en voor mij heel leuk wegens idiosyncratisch) kenmerken van de Daini.
De kleine kroon werkt natuurlijk wat tegen hierbij… Dat hebben ze dan rechtgetrokken met het ontwerp van de latere 5256-8010… die heeft weer een flinke kroon.