Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Plaat doet me sterk aan mijn quartz exemplaar denken

6 likes

Mooi aan die letters leather strap! Mijn bestelling van 6 banden is klaar en komt eraan! Ben benieuwd

2 likes

Heeft ook even op zich laten wachten! :grin: Maar het is de moeite!

Deze lijkt veel meer op de 5645-7010.

8 likes

Zo… daar wil ik wel wat meer foto’s van zien!

1 like

Pfoe, ook mooi. Champagne plaat?

1 like

Lichte patina, normaal is ie “wit”

7 likes

Waar vind je al deze GS en KS in zo goede staat? Ongelofelijk!

1 like

Auctions, handelaars, IG sellers… En drie jaar elke dag een uur of twee zoeken :rofl:

4 likes

Dan is het ook verdiend!

1 like

6146-8009… zeldzame export variant van de 6146-8000.

4 likes

Er moet iets opgebiecht worden, stiekem ben ik al sinds maandag (eigenlijk iets langer maar door werk niet kunnen openen) in het bezit van een heel mooi stuk en denk dat jullie deze wel kunnen waarderen :smirk:

15 likes

Whooo! Wow!
Wat sneaky van je om die achter te houden! :wink:

1 like

Hij is niet helemaal gespaard door de tand des tijds, maar deze eary dial 4420-9000 blijft toch geweldig:

12 likes

De 6146-8010 ‘Arabesque’ is en blijft toch één van de meest bijzondere refs in de hele 61GS line up… Proficiat man. Echt een gewedig exemplaar. :ok_hand:t2::+1:t2:

Post je ook nog even een shot waarop we dat extra facetrandje aan de flank kunnen zien? :wink:

2 likes

Dagje weer eens mijn Grand Seiko 6146-8000 Cross Hair Dial om!

6 likes

Omdat sommige mensen blijkbaar twijfelen aan of dit een echte 8010 is hier een foto van dat hele subtiele verschil. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En is alleen maar verborgen gebleven door de drukte hahaha leven is zwaar als je 4 dagen op een zonnig eiland moet vertoeven :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes

Yesss… dat randje bedoel ik! Laat niemand nu nog twijfelen aan de echtheid van deze 8010. De kast is echt uniek, en ook nog eens in HSS. Bovendien in een geweldige staat! Ze worden steeds zeldzamer, dus koester 'm vooral en stuur 'm op tijd voor service! :wink:

3 likes

Denk dat er dit jaar 2 horloges voor service gaan deze en de tudor sub nog :grin:

Ik wist zelfs niet dat er een randje aanzat. Mooi hoor!! Gelukgewenst! :grin:

2 likes