Plaat doet me sterk aan mijn quartz exemplaar denken
Mooi aan die letters leather strap! Mijn bestelling van 6 banden is klaar en komt eraan! Ben benieuwd
Heeft ook even op zich laten wachten! Maar het is de moeite!
Zo… daar wil ik wel wat meer foto’s van zien!
Pfoe, ook mooi. Champagne plaat?
Waar vind je al deze GS en KS in zo goede staat? Ongelofelijk!
Auctions, handelaars, IG sellers… En drie jaar elke dag een uur of twee zoeken
Dan is het ook verdiend!
Er moet iets opgebiecht worden, stiekem ben ik al sinds maandag (eigenlijk iets langer maar door werk niet kunnen openen) in het bezit van een heel mooi stuk en denk dat jullie deze wel kunnen waarderen
Whooo! Wow!
Wat sneaky van je om die achter te houden!
Hij is niet helemaal gespaard door de tand des tijds, maar deze eary dial 4420-9000 blijft toch geweldig:
De 6146-8010 ‘Arabesque’ is en blijft toch één van de meest bijzondere refs in de hele 61GS line up… Proficiat man. Echt een gewedig exemplaar.
Post je ook nog even een shot waarop we dat extra facetrandje aan de flank kunnen zien?
Omdat sommige mensen blijkbaar twijfelen aan of dit een echte 8010 is hier een foto van dat hele subtiele verschil.
En is alleen maar verborgen gebleven door de drukte hahaha leven is zwaar als je 4 dagen op een zonnig eiland moet vertoeven
Yesss… dat randje bedoel ik! Laat niemand nu nog twijfelen aan de echtheid van deze 8010. De kast is echt uniek, en ook nog eens in HSS. Bovendien in een geweldige staat! Ze worden steeds zeldzamer, dus koester 'm vooral en stuur 'm op tijd voor service!
Denk dat er dit jaar 2 horloges voor service gaan deze en de tudor sub nog
Ik wist zelfs niet dat er een randje aanzat. Mooi hoor!! Gelukgewenst!