Randjes United!
@Lexie2797: zullen we een clubje oprichten?
Denk dat we een show je 6146-8010 only topic moeten openen kijken of we meer mensen zo gek krijgen bij ons clubje te voegen
Hahaha, goeie
Zijn wij de enige 2 op het forum die een 8010 hebben? @bAAx je kan niet achter blijven nu he als opper GS verzamelaar
Daag 'm nou maar niet uit… straks slaat hij je om de oren met een nóg zeldzamere 6146-8010 met het piramidevormige facetglas!
Ja goedzo is die ook vertegenwoordigd
Ja… die zijn prachtig. Een van mijn favoriete seikos.
Kost dat? ik ben verliefd, maar zal de prijs waarschijnlijk niet op kunnen brengen. Vraag me echt nog steeds af hoe jullie aan deze prachtige exemplaren komen. Op de bekende veiling sites zie ik ze echt niet langskomt haha.
Toch maar eens naar Japan dan?
Buiten bereik vrees ik, er stond er net eentje op cti aan 5,3k, en dat is exclusief import.
Ik ben ook niet dermate fan van de ornamentele dial moet ik zeggen…
Maar ik counter met een veel interessanter randje
5245-6010
Of wat dacht je van deze NWA… 4520-7010, 1 van de twee vintage GS die ooit als keizerlijke geschenken werden uitgedeeld
Vergelijk met:
Je kijkt niet genoeg
Ze zijn er wel degelijk maar je moet geduld oefenen/geluk hebben.
Ze zijn er wel degelijk voor oké prijzen (wordt wel lastiger) maar voor mij was dit de GS naast vfa die ik wilde hebben! @bAAx die KS zijn ook ronduit gaaf en de arabesque plaat moet je zien dan zie je de pracht er van!
Dat is ook niet mijn kop thee .
Op een rolex is het voor mij een min, al loopt een ander deel er juist mee weg.
Proficiat met de prachtige 4520! De kast lijkt inderdaad identiek aan de Imperial 4580. Poeh, als je die toch eens op een rommelmarkt zou tegenkomen he…
Dat is geen Imperial 4580, maar 4520!
Er zijn er inderdaad 2…
Potverdorie! Dat wist ik niet!
En is deze 4520 dan wél te betalen?
De Arabesque dial is inderdaad een kwestie van smaak. Ik kan me voorstellen dat mensen er niet meteen voor vallen. Zelf vind ik 'm prachtig, maar dat komt vooral door het hele plaatje en niet in de laatste het verhaal dat erover te vertellen is. De eerste GS in HSS, de eerste GS met een gefacetteerd glas, en de enige GS die door de Japanse autoriteiten in een tijdcapsule is gestopt om pas na 5000 jaar weer opgegraven te worden. Dat alles, en het feit dat hij door zijn subtiele maar ingrijpende aanpassing van de case ook écht anders draagt dan een reguliere 6146, maakt het voor mij elke keer weer een feest om 'm te dragen.
Denk dat ik van de zorg moet gaan overstappen naar de commerciële sector. Dan durf ik vaker te kijken