Ach kijken kan ook leuk zijn
Haha jazeker. daarom staat dit topic op in de gaten houden. Kan ik op jullie exemplaren kwijlen zonder mijn bankrekening te plunderen
Heel verstandig. Zo’n collectie doet best pijn aan je portemonnee…
Oei ja dan snel beter een ander beroep, …of hobby zoeken
Dankjewel!
De basis 4520-7010 is te doen (alles is relatief, met 1 nier kan je leven), de Imperial versie stond te koop voor … 100k?
Ik moet de mijne nog eens terug op leer zetten…
Super mooi! Wat een genoegen!
100K… dat gaat natuurlijk helemaal nergens over…
Lekker genieten van de 4520-7010. Hoe verhoudt hij zich qua grootte tot een 4520-8000? Hij lijkt iets ‘forser’.
Schitterend! Deze staat hoog op mijn lijstje
En oh, wat heb ik zin in mijn nieuwe bandjes, haha.
Mee bezig! Begin morgen aan de uurwerkhersteller opleiding. Mogelijk in de verre toekomst een nieuw adresje voor jullie aangezien ik me wil gaan toespitsen op vintage Seiko😁
De kast is een fractie van een mm groter (36,8 VS 36,5 mm ongeveer), even dik.
Bezel is even groot qua buitendiameter (34mm)
Het zijn de afronding en de verticale flanken die hem groter doen lijken misschien… samen met de dunnere markers?
Heb je al een ETA?
Heel mooi om ze zo gebroederlijk naast elkaar te zien! En dank voor de specs!
Ik begin langzamerhand toch wat meer gevoel te ontwikkelen voor de kasten die iets minder rabiaat de Grammar of Design-instructies volgen. Mijn KS45-8010 is voornamelijk debet aan deze ontwikkeling. De 7010-kast ziet er ook heel vriendelijk en draagbaar uit. Erg mooi hoor!
Nee, helaas… Ik heb meteen maar weer even een berichtje naar onze Maleisische vriend gestuurd Komt vast en zeker in orde.
Komt zeker goed!
Wat een knallers dit zeg!
Mooi ding.