Ik schaar mezelf onder het type horloge liefhebber dat het genot en de beleving die ik bij een horloge heb nooit vastgelegd krijg op foto.
Tot afgelopen kerst waarin ik voor het eerst een foto heb gemaakt waar ik al meermaals tevreden op terug heb gekeken.
Het horloge knalt er echt uit en de foto geeft het goud weer zoals hij op de mooiste monenten oogt op de pols. Er zal vast nog zat op aan te merken zijn, maar dit is wel mijn pronkstuk van 2024!
Dit topic is dan ook in eerste instantie een extra mogelijkheid mijn trots met jullie te delen.
Daarnaast ben ik erg benieuwd naar jullie beste/mooiste horloge foto van 2024 en waarom.
Ik heb in 2024 best wel veel polsfoto’s gemaakt, vaak met dezelfde ‘signatuur’ dus daaruit is het lastig kiezen. Lijken allemaal op elkaar. Ik kies daarom voor een serie van drie. Recent gemaakt om de schoonheid en afwerking van de Von Büren kast van mijn Squale Matic vast te leggen …
Met name daglicht zorgt wat mij betreft voor de mooiste foto’s van de wijzerplaten. Kleurschakeringen en diepte dankzij subtiel invallend licht. Daar word ik wel blij van
Deze heb ik al tot vervelens toe gepost, maar tijdens de enige slecht weer dag van onze vakantie in Italië heb ik toch een mooie foto van mijn doxa sub kunnen nemen.