Show jouw beste horloge foto/wristshot van 2024

Ik schaar mezelf onder het type horloge liefhebber dat het genot en de beleving die ik bij een horloge heb nooit vastgelegd krijg op foto.
Tot afgelopen kerst waarin ik voor het eerst een foto heb gemaakt waar ik al meermaals tevreden op terug heb gekeken.

Tadaa:

Het horloge knalt er echt uit en de foto geeft het goud weer zoals hij op de mooiste monenten oogt op de pols. Er zal vast nog zat op aan te merken zijn, maar dit is wel mijn pronkstuk van 2024!

Dit topic is dan ook in eerste instantie een extra mogelijkheid mijn trots met jullie te delen.

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar jullie beste/mooiste horloge foto van 2024 en waarom.

61 likes

Leuk idee. Hierbij een veer voor jouw mooie wristshot Willem!

17353894635087400801921222738887

Ik heb een gedeelde eerste plaats. Beide foto’s leggen wat mij betreft goed vast wat ik mooi vind aan deze horloges :slightly_smiling_face:

40 likes

Leuk topic @willemC

Voor mij deze twee.

M’n mooiste (effect) denk ik…

En de leukste met een knipoog…

36 likes

Die eerste Citizen schittert er wel echt uit

1 like

32 likes

Terecht!
Mooie foto. :star_struck:

Ik heb in 2024 best wel veel polsfoto’s gemaakt, vaak met dezelfde ‘signatuur’ dus daaruit is het lastig kiezen. Lijken allemaal op elkaar. Ik kies daarom voor een serie van drie. Recent gemaakt om de schoonheid en afwerking van de Von Büren kast van mijn Squale Matic vast te leggen …

:beers:

22 likes

16 likes

28 likes

Leuk topic Willem. Kom er op terug :wink:

2 likes

26 likes

11 likes

Als ik er een moet kiezen ga ik voor deze.

Omdat het blauw zich erg mooi laat zien en omdat het laat zien dat de large versie voor mij niet te groot is.

:slightly_smiling_face:

17 likes

Als ik dan moet kiezen…

26 likes

Ik zie allemaal fraaie foto’s maar mis de motivatie …

… het jouw beste/mooiste horlogefoto is van 2024. :wink:
Toch leuk om te lezen denk ik. Of niet?

1 like

Deze hebben jullie als beste beoordeeld dus zal dit de beste wel zijn.

Persoonlijk vind ik deze mooier:

13 likes

Ik vind het altijd mooi als de dial er lekker strak opstaat. In dit geval even 2 foto’s.

En mijn laatste aanwinst

24 likes

25 likes

Heel tevreden over deze, dial komt hier goed tot zijn recht!:heart_eyes:

20 likes

Met name daglicht zorgt wat mij betreft voor de mooiste foto’s van de wijzerplaten. Kleurschakeringen en diepte dankzij subtiel invallend licht. Daar word ik wel blij van

15 likes

Deze heb ik al tot vervelens toe gepost, maar tijdens de enige slecht weer dag van onze vakantie in Italië heb ik toch een mooie foto van mijn doxa sub kunnen nemen.

Ook deze mochten er zijn vind ik zelf

32 likes