Show jouw beste horloge foto/wristshot van 2024

Ik ga voor deze…

16 likes

Prachtig spelen met licht Vincent. Complimenten

1 like

Zojuist gemaakt :beers:

10 likes

13 likes

15 likes

21 likes

13 likes

10 likes

20 likes

Uit de categorie recentelijk, maar potverdrie ik vind deze wel erg fijn!

Een oudje, maar dit is wel mijn go-to horloge als ik een statement om wil.

6 likes

Deze dan, met de schitterende keramische wijzerplaat :ok_hand:t2:

29 likes

Ik heb er twee. De eerste is niet superlang in de collectie gebleven, maar ik vind de foto mooi gelukt.

De tweede vind ik niet alleen een tof horloge maar ook de belichting en het contrast vind ik prettig, waardoor het horloge mooi afsteekt. Vind ik.

25 likes

Deze

Maar deze vond ik ook goed.

26 likes

Ah mooi topic!

Ik maak eigenlijk uitsluitend foto’s met een iPhone. Maar soms valt het licht net goed of is er juist gefilterd licht door gordijnen, waardoor je het horloge net zo kan vastleggen als, zoals je zelf zegt, er irl van kan genieten.

Soms ook totaal niet. Maar die foto’s wis ik dan ook maar gelijk :sweat_smile:

Een overzicht van 2024 voor mij de mooiste foto’s die ik gemaakt heb.

Let’s go,

Diffuus licht, waarbij het goud heel erg mooi tot zijn recht komt. Overigens vind ik geelgoud bij slecht en bewolkt weer vaak het mooiste.

De volgende. Een knaller. Zo is dit horloge ook :sweat_smile: not mine.

En wederom een foto met diffuus licht. Het blauwe van de subdials komt hier mooi uit.

Tja en dan eigenlijk een monotone foto qua achtergrond. Maar de fluted bezel geeft hier een mooie reflectie.

De laatse 2

Daytona. Dit horloge is gewoon zo.

En dan de laatste. Hier heb ik afgelopen najaar heel veel foto’s van genomen, de een nog mooier of anders dan de andere. Maar 1 blijf mij bij.

Het licht valt niet geheel op de dial maar voor een deel.

Dank voor het lezen, kijken en liken :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

27 likes

welke draag je vaker; de 3940 of de 1675?

1 like

Beide gelijk. Heb de gmt natuurlijk ook pas vanaf half september.

1 like

Naar mijn mening is dit de coolste van het jaar.

Prettige jaarwisseling allemaal !

20 likes

16 likes

Voor mij zijn het 2 foto’s. De eerste is van mijn 16570 polar. Waarbij het gaat om, het horloge gebruiken waar die voor bedoeld is. Op ontdekking in de Zwitserse bergen. Daar wordt ik het meest gelukkig van.

En de tweede foto is van mijn 16600. Ik vind dat deze foto heel goed laat zien waarom ik van mijn 2 5 digits hou. Het formaat is in mijn ogen perfect. Op 12 en 6 uur zie je een goede hoeveelheid van de band, niet te veel of te weinig. De lugs vallen mooi binnen mijn pols afmetingen. En een mooie balans op de wijzerplaat zonder cyclops.

14 likes

Leuk topic! Soms valt een foto net goed inderdaad. Zoals je het op dat moment ook ervaart.

15 likes