Show jouw beste horloge foto/wristshot van 2024

@Maverick_jr07

18 likes

Deze:

12 likes

Maak eigenlijk alleen maar foto’s met mijn mobiel maar deze twee vindt ik wel geslaagd.

12 likes

11 likes

Als we ze maar eentje kiezen (zo begrijp ik de opdracht in ieder geval) is het deze. Ik heb dit jaar veel met natuurlijk invallend licht, close-ups en schaduwen proberen te werken, en ik denk dat dat in dit shot het best gelukt is. Je ziet overigens geen pols, maar daar zit hij wel degelijk om!

15 likes

Ik fotograaf mijn horloges vaker niet dan wel om de pols. Maar ik heb er toch een paar die wel lekker knallen :sunglasses:

27 likes

:blush:

Happy days HF :innocent:

10 likes

Ik denk deze:

7 likes

:fire::fire:

1 like

11 likes

Prachtige foto’s Wouter

1 like

Deze vind ik erg geslaagd. Licht precies goed, niet te zonnig, mooie reflectie en mooie oranje accenten.

15 likes

Mijn favoriet is deze, omdat de hele vibe van de foto was gelukt zoals ik het wilde

Qua vooraanzicht 1 van deze 2

27 likes

:heart_eyes: :face_with_monocle: :+1: …En niet te vergeten superscherp…

1 like

Nu ik door al mijn foto’s ga, ben ik toch niet zo tevreden van mijn wristshots. Deze vind ik dan toch het leukste. Heb het gevoel dat ik toch niet het maximale uit mijn 15 Pro Max haal. In 2025 ga ik er meer mee experimenteren. Fijne feestdagen!

6 likes

13 likes

9 likes

Deze foto. Maar ik speel vals. Het is mijn horloge, maar de foto is gemaakt door @JuKo .

19 likes

2 likes

Herkenbaar, de charme van een horloge goed vastleggen is lastig. Soms ben je een uur bezig en heb je nog niks, maar soms is het ook in een keer raak. De foto’s van m’n high grade die ik afgelopen zomer maakte vind ik wel geslaagd :blush:

12 likes