Haha, hoe herkenbaar…
Ik heb te vaak gezegd “deze doe ik nooit meer weg” om vervolgens weer iets anders tegen te komen. Ik waag me er niet meer aan maar mijn SMPc is wél echt een heuse keeper, voorlopig dus.
Haha, hoe herkenbaar…
Ik heb te vaak gezegd “deze doe ik nooit meer weg” om vervolgens weer iets anders tegen te komen. Ik waag me er niet meer aan maar mijn SMPc is wél echt een heuse keeper, voorlopig dus.
Oeh die Titus is we echt mooi! Moet echt nog een keer zoiets zelf hebben!
Ik heb geleerd om onderscheid te maken tussen mijn horloges die ik zelf aanschaf en deze ook naar hartelust rouleer.
En de horloges met Emo waarde (gekregen, geschiedenis etc.)
De eerste in het bovenste compartiment van de kist en de keepers in de onderste lade.
En die in de onderste lade hebben allemaal een verhaal, waardoor zij niet te koop zijn.
Sowieso de 62mas, dat zou de laatste zijn die ik alleen zou verkopen als het echt moet.
De Seamaster en Carrera zullen ook zo goed als zeker blijven als we er een top 3 van moeten maken.
Bij horloges en keepers denk ik trouwens altijd eerst aan deze dingen …
(Niet specifiek van G Shock, maar gewoon algemeen)
Yep een cadeau doe je nooit weg zeker niet.van je dierbaren.
Met de rest van mijn horloges heb ik geen band, hoe mooi, ze ook kunnen zijn…
Mijn SKX, daar begon de verslaving mee 6 jaar geleden èn was een kado van m’n meisje, dus gaat zeker niet weg.
In die 6 jaar heb ik ongeveer 80 horloges gehad, waarbij er meerderen waren waarvan ik bij aanschaf zei: ‘deze gaat noooooooit meer weg’. Kansloos als je flipperitis hebt .
Maar de volgende is toch echt wel favoriet gebleken (is ook de derde die ik heb, dus al 2x spijt gehad van verkoop…) en zal naar alle waarschijnlijkheid wel blijven: mijn Red Sox explorer 2.
Nop, ik heb aardig wat gemist sinds ik minder actief ben. Heb je n linkje?
Dit zijn mijn keepers…
Of iemand moet 1K boven list voor de Rolex bieden dan ga ik weer gewoon opnieuw in de rij staan