Show jullie keepers!

:wink: Mijn huidige keeper…

6 likes

Dat is net zoiets zeggen als ā€œmijn huidige vriendinā€.

Mooi horloge verder!

3 likes
4 likes

Een echte keeper, krijg hem met geen mogelijkheid verkocht

15 likes

1 like

Jou geloof ik nog wel bij anderen ben ik inmiddels onzeker :joy:

1 like

Ik keep hem, maar voor hoe langšŸ˜‚

4 likes

Deze 3. Hoewel ik een nieuwe plaat voor de linker polerouter nog wel zou willen hebben om mee te kunnen afwisselen. Dit licht doet hem geen goed, maar hij lijkt normaal gesproken een beetje goudkleurig/te schitteren.

De Sarb033 was mijn eerste serieuze horloge, dus die gaat nooit weg. Is ook een van de favorieten van mijn vrouw.

De rechter polerouter heb ik veel geld voor betaald, vanwege de perfecte plaat en bijna ongedragen staat. Is mjin ā€˜dressy’ horloge en ben ik het meest zuinig op. Wel een safe queen dus :slight_smile:

5 likes

Ik had ze al eens laten zien in een vergelijkbaar topic, maar nog eens kan geen kwaad.:slight_smile:
Dit draadje is overigens ouder, zie ik nu, die had ik kennelijk gemist.
Kijk hier voor mijn ā€˜keepers’:

1 like

Precies mijn punt Sherlock…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Onze keeper.

8 likes

Alles kan eigenlijk wel een keer de deur uit, de liefde voor de horloges is steeds minder aan het worden. Uiteindelijk zijn het maar spullen.

4 likes

Toevallig Zappa fan gezien je forumnaam? :+1:

1 like

Haha nee geen fan maar ken ze wel

Komt vanzelf weer terug na x jaar waarschijnlijk

Haha!

Ja, ik heb besloten dat ik nog lang niet klaar ben, maar de Datejust staat bij mij symbool voor een boel dingen. Daar voel ik het meeste bij.

Nu een gele Oysterquartz Day-Date onderweg, ik wil een witgouden plexi Day-Date ervaren, een witte saffieren DD, een rose plexi en een Lapis DJ/DD.

Ik ga rustig mijn lijstje afwerken en het mag van mij jaaaaaren duren, er zijn geen foute keuzes :sunglasses:.

2 likes

Cool, heb je een plaatje?

1 like

Die laat ik pas zien met mijn eigen foto’s, maar deze configuratie is het:

Nu nog een diamanten wijzerplaat erin en ik voel me helemaal het mannetje.

6 likes

Duidelijk een keeper.

9 likes

Keeper check

2 likes