Show me your Balls

Mss vloeken maar weet iemand of dat Ball ook een uurwerk heeft dat geen automaat is? :hugs:
Ik ben met mijn Ball erg blij maar draag hem niet dagelijks en vind het vervelend om hem constant bij te moeten zetten. En ik heb iets tegen die bewegingskasten.

Ik ben echt zeer tevreden. Ik ben echt positief verrast over de afwerking. Ook de bracelet is schitterend.

11 likes

Fijn om te zien dat hij bevalt! Ik was ook echt verbaasd over de kwaliteit voor de prijs

1 like

Ik herken dit… meteen een probleem. Prijs kwaliteit is echt fantastisch. Heel veel plezier ervan. Mocht je toch gaan twijfel. Stuur gerust een pb :joy:

1 like

Nee en antwoord op je vraag is inderdaad een watchwinder hahahahaha

1 like

Dank je en ik was er al bang voor :sweat:

Of accepteren dat je hem zo nu en dan eens moet opwinden dan is er geen probleem ook.

2 likes

Denk dat het toch een x een horlogedraaimolen :confounded: gaat worden :cold_sweat:

1 like

Ik vind het stiekem toch best cool, eerst vond ik het maar niks met al die kleurtjes! Weet iemand hoe het zit met die tritium buisjes als ze “op” raken, moet de hele wijzerplaat dan vervangen worden of kan Ball er nieuwe buisjes op plaatsen o.i.d.?

Volgens een nw wijzerplaat

De mijne, heb hem nu een week, vind het een geweldige klok, vooral met de originele leren band net Ball doornsluiting! :sunglasses:

Met de stalen band vind ik de balans ‘het-niet’

Maar de lume vund ik voor een Ball uit 2017 onder de maat hoor

Maar al met al vind ik deze Ball uitvoering echt een uitschieter nasr boven, deze gaat nooit meer weg :slightly_smiling_face:

3 likes

Wat ik begrepen heb is dat ball de buisjes kan vervangen als ze op zijn, het zijn er 27 dacht ik in dit horloge dus ze zijn dan wel even bezig hahaha.

1 like

In welke zin ben je niet tevreden over de lume? De lume is niet zo fel als bijv luminova maar het blijft wel de hele nacht door gloeien. Ben erg benieuwd in welke zin het je dus tegen staat.

1 like

Dat ook s’nacht in het pikkedonker de lume te beperkt is om, in mijn geval, de tijd af te kunnen lezen

Misschien eens contact opnemen met ball over het vervangen van de plaat/tubes? Want mijne is echt helder en een genot savonds om te bekijken.

Mijne is nu met gordijn dicht ook al stevig aan het gloeien al kan dit ook komen omdat de markers vrij breed zijn en de kleuren echt opvallen.

6 likes

Nou als dit het effect is na 4 jaar, dan vind ik het niet de moeite waard om een nieuwe wijzerplaats te plaatsen, want binnen 4 jaar heb ik dan weer hetzelfde… :expressionless:

Kan je een foto plaatsen? Kijk als de markers dun zijn valt het misschien wat minder op?

Kijk maar naar de door mij geplaatste foto’s een paar reply’s hierboven

1 like

gewoon een mooi plaatje in dit veelal rustige topic

11 likes

Weer even aandacht voor dit bescheiden merk.

10 likes