Show me your Balls

Mijn Balls

11 likes

Nice Balls!:ok_hand:

1 like

12 likes

17 likes

Wie heeft nog een Roleks nodig, dit is toch mooier?

4 likes

Vind stiekem beide mooi op hun eigen manier😅

Dank nog voor alle tips @Dave76 en @Lexie2797 en reacties op bovenstaande vraag. Ik heb inmiddels via de webshop van Ball de Engineer III Legend II aangeschaft!! Als pre-order dus aantrekkelijk geprijsd. Levering juni-juli. Als voorproefje een foto van de website :grinning:

6 likes

Ik heb de Rainbow variant gekozen en gelijk een leren band erbij besteld. Hoppa!! Het lange wachten kan beginnen…

1 like

Kwam deze tegen op hun website, nieuwe modellen met gangreserve-indicator. Gaaf!

2 likes

Mooie keuze👌
En dan kun jij inmiddels wel antwoord geven op de door jou zelf gestelde vragen, met betrekking tot verzend- en invoerkosten :wink:?
Kun je die dan hier nog even delen?

Sterkte met het wachten!

Heb ik ook gezien en over getwijfeld. Levering pas vanaf augustus-september. Zo lang kan ik niet wachten :grinning:

Je betaalt geen verzendkosten. Daarnaast kun je kiezen om het thuis of bij een juwelier in Heerlen te laten bezorgen.

De prijs op de website is de prijs die je betaalt inclusief BTW. Op de factuur die je krijgt staat de 21% BTW gespecificeerd.

1 like

Ooh, ik zag de advertentie van die regenboog… ik ben eigenlijk niet van de Ball horloges… maar dit vind ik echt heel gaaf!

Gewoon twijfel… wel weer 2000,- ofzo toch? :joy:

https://shop.ballwatch.ch/index.php?route=product/category&path=118

Succes met de voorgenomen aankoop :grin:

1658,- dan :joy::joy:

Wel heel tof:

2 likes

Netjes! En duidelijk.

Mijn eerste Ball net aangeschaft! Mooi spul zeg!

8 likes

Dat is geen gewone Ball :innocent:

2 likes

Ik heb ook 6 maanden op mijn “rainbow” moeten wachten, de verzending naar Nederland ging heel snel maar daarna bleef het een paar dagen stil. De douane belde me om te vragen of ik handelaar ben. Na mijn ontkenning hebben ze het horloge direct vrijgegeven

1 like

Dit ging bij mij exact het zelfde.