Ik vind 'm prachtig. Qua looks dan, de specs zeggen mij niet zoveel. Kunnen jullie iets zeggen over de prijs-kwaliteit verhouding van dit horloge?
En heeft iemand ervaring met de webshop van Ball? Zijn de genoemde bedragen ook het bedrag dat je uiteindelijk moet betalen? Of komen er nog andere kosten bij als invoerrechten en/of BTW?
Ik hoop dat iemand met kennis en ervaring reageert. Ik kan alleen zeggen eens een Ball altijd aan Ball. Het zijn echt fantastische horloges. Prijs kwaliteit is top.
Ik kan deels je vraag beantwoorden. De prijs kwaliteit is natuurlijk aan je zelf of jij het waard vind. De prijs op de site is degene die je betaald want de site past aan naar regio en daarmee ook de prijzen. Ik heb geen invoer of iets moeten betalen voor mijn marvelight iii dus what you see is what you get qua prijs.
Ik vind prijs kwaliteit top maar dat was omdat ik introductie prijs betaald heb zou ik hem nu kopen dan is die verhouding scheef.
Voor het specifieke model dat jij aanhaalt, kan ik weinig zinvols zeggen.
Wel kan ik melden dat ik tevreden ben over het merk Ball. De afwerking ben ik over te spreken. Het voelt solide, oogt schitterend. In mijn geval vind ik het zeker het geld waard, dus een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Voor wat betreft de webshop, die heb ik gebruikt voor oriëntatie. Ik ben voor de aanschaf naar een AD gegaan, in mijn geval Van Koningsbruggen, thans gevestigd in Leidschendam (voorheen In Zoetermeer).
Ik weet niet uit welke regio jij komt, maar ik zou zeggen, bel die eens op. Kijken wat ze voor jou kunnen betekenen. Ik zie het model op dit moment niet op de website staan, maar mogelijk kunnen ze het wel voor jou bestellen en direct aangeven wat de verkoopprijs dan moet zijn. Ik heb zeer goede ervaringen met deze winkel en heb ze ook wel eens een horloge laten bestellen waarbij we direct bij bestellen een prijs hebben kunnen afspreken.
Succes en veel wijsheid! We zien de foto’s van na de aanschaf wel verschijnen
Dank nog voor alle tips @Dave76 en @Lexie2797 en reacties op bovenstaande vraag. Ik heb inmiddels via de webshop van Ball de Engineer III Legend II aangeschaft!! Als pre-order dus aantrekkelijk geprijsd. Levering juni-juli. Als voorproefje een foto van de website
Mooie keuze👌
En dan kun jij inmiddels wel antwoord geven op de door jou zelf gestelde vragen, met betrekking tot verzend- en invoerkosten ?
Kun je die dan hier nog even delen?