Show me your Balls

Dat heet een limted edition :slight_smile:
1000 stuks gemaakt

Voor het 5-voud mag je hem hebben :rofl:

2 likes

Haha, “niet zo” betekent niet “helemaal niet” :wink:
In de VS en het VK is deze in elk geval beter leverbaar dan binnen de EU :thinking:

2 likes

13 likes

Iemand ervaring mede firma Vaessen, als zijnde Ball service punt?

Hoi Hendrik. Ik had helaas ook wat problemen met mijn Ball. Kroon liet los. Ik had mijn Ball direct van de Ball webshop gekocht. Contact opgenomen met Ball Zwitserland en zij vertelde mij dat ik het horloge en garantiekaart naar Vaessen moest sturen. Ik heb Vaessen toen gebeld of dit inderdaad de procedure was. Vaessen repareert echter niet zelf. Zij zorgen er wel voor dat het horloge bij Ball komt en weer bij jou terug. Zij doen in feite de logistiek. Houd wel rekening met een week of 8 voordat je het horloge weet terug hebt.

2 likes

Ik zou Ripassa even bellen, die zijn Ball dealer en een eigen atelier. Verwacht dat ze zelf de service kunnen doen onder garantie en dan ben je het horloge in ieder geval niet 8 weken kwijt.

1 like

Even een crosspost, anders missen de Ball-fans hem :wink:

1 like

Gooi ook maar een Ball op :rofl:

https://shop.ballwatch.ch/en/rmmchallengerii

pre-order met 500 euri korting

11 likes

13 likes

13 likes

Leuk! Ik doe voor het eerst mee…met deze beauty. :+1: Wel gehandicapt…moet het met slechts 1 ball doen. :face_with_thermometer:

19 likes

Haal die band er eens even heel gauw af!

3 likes

Nee joh gekkie. Draagt heerlijk…plus ik heb ff niets anders in zwart.

1 like

Moet het een zwarte band zijn? Lijkt me leuker op blauw, cognac, burgundy…

1 like

Ik heb minder met het merk, maar die kast is wel lekker vintage en de wijzerplaat is mooi, met die structuren. En die lumebuisjes zijn ook bijzonder! :+1:

Ik zou deze op een kastanjebruine strap zetten, dat past mooi bij het klassieke karakter. Maar deze kan veel kleuren aan denk ik :blush:

2 likes

Staat nog een echte Alligator te koop @daffie :relaxed:

1 like

Merk ik ook niet echt, al heeft het wel een rijke en leuke historie. Deze heeft mij prettig verrast…maar ook weer niet echt want ik had er na het zien van de foto’s al een goed gevoel bij. Perfect formaat (jammer joh Hammy), prachtige kastvorm, sjieke wijzerplaat met een prachtige secondewijzer. En een mooie caseback. Tritium lume is ook leuk. Al heb ik altijd liever het soort Omega 300M lume dat je zelfs overdag ziet knallen. :sunny:

Zou deze oude :crocodile: van jou 'm goed staan. Denk het wel…wordt dan meteen wel een super dresser. :nerd_face: :thinking:

Dank @Proenski (jouw bruine ook gezien maar voorkeur gaat uit naar zwart)

1 like

Die strap is mij niet vreemd inderdaad :grinning_face_with_smiling_eyes: en het is een prachtig stukje leer alleszins.

Ik vond het niet mijn stijl, ik heb niet graag gevuld leer en die was me wel heel dressy. Maar het is maar wat je zoekt.

Eigenlijk moet je meerdere straps hebben, afhankelijk van de gelegenheid. Ik gok dat de zwarte dan in de kast zal blijven liggen :wink:

Veel plezier ermee!

1 like

Precies ook mijn twijfels. Kan mij net ff té dressy worden…

1 like