Heerlijk model.
Ik mis mijn oude nog wel eens.
Ja. Die is prachtig idd. Is één van de kanshebbers als aanvulling .
Kan me voorstellen dat je er spijt van hebt dat die vertrokken is.
Al moet ik zeggen… Volgens mij blijft geen enkel horloge lang om jouw pols zitten. Je zit iig niet stil. Zeker niet de laatste tijd
Nee idd…ik betrap mijzelf daar ook zo af en toe op.
Fijne horloges en 2e hands voor een mooi bedrag op te pikken.
Oh en ik zeg maar alvast dibs
Nooit een Ball gehad, maar ik vind dit altijd de coolste topictitel van het forum.
Topictitel is wel goed gevonden idd
Weer een nieuwe poging, op een verse hagedissenleren band
Ik vind het wederom geslaagd.
Volgens mij kan deze wel wat banden hebben.
Staat mooi vind ik Il vind het geslaagd, blijft trouwens wel leuk, wat verschillende banden om mee te wisselen.
Nieuwe collab: Ball x CronotempVs Collectors Engineer III
Ik vind het een gaaf ding . Slechts 91 stuks.
Foto’s van Oracle artikel: https://oracleoftime.com/ball-x-cronotempvs-collectors-new-engineer-iii-00blu/
Zat overlaatst weer eens op de website te kijken, stiekem hebben ze behoorlijk wat keuze. Deze nieuwe had ik nog niet opgemerkt overigens
Ah. Dan hebben ze het zichzelf makkelijk gemaakt met deze colab. Even een kleurtje wijzigen. Wel leuk, die rode accenten.
Die foto van die “rode” 00 zit in een mapje op m’n pc “grails”. Ik vind die geweldig (hoewel zwlfde kast als mijn Engineer III)
JIM THORPE limited edition (1000 stuks).
Lijkt me best mooi om te zien, zo’n “tigerite” wijzerplaat.
Kast uit 904L staal. €1904,- in pre-sale.
Creating a tigerite dial is a meticulous process with the goal of showcasing the stone’s natural beauty, all while ensuring its hardness. Every dial features the fascinating interplay of golden-brown hues, subtle stripes and shimmering qualities. No two tigerite dials will look exactly alike. Ever.
In 1912, Thorpe represented the USA in Stockholm against the world’s best athletes. After discovering that his track shoes had been stolen just before competition began, he quickly improvised by wearing mismatched shoes – one from the trash bin and the other from a teammate. Undeterred, he glided to gold-medal performances in both the decathlon and pentathlon.
2 dagen om de pols. Heerlijke allrounder.
Afgelopen zomer was ik ermee aan het zwemmen. Alles kan ie!
Ps: zie je de tritium?
Een nieuwe variatie:
Noot: het roze overhemd dat ik recent heb gekocht lijkt wel paars(ig) in vergelijking met deze roze ‘limited edition’ band
Helemaal prima