Show me your Balls

Haha ja. Al is m’n laatste aankoop alweer van 7 maart dus voor mijn doen een rustige afgelopen maand. :sweat_smile:

1 like

Vandaag weer eens

12 likes

Gisteren de Ball Engineer 3 Outlier kunnen bewonderen. Poeh… Wat een mooi ding!
Goed formaat en dat bolle glaasje… :heart:

6 likes

Nice :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

9 likes

Op een nato

Edit: ik zie dat ik dat al eens had geprobeerd :see_no_evil:

4 likes

12 likes

Toffe collab met Oracle Time, althans ik vind het een geslaagd ontwerp!

40mm, 11,5mm hoog
100 stuks
2.480 Britse pondjes

Dazzle Camo has a fun place in naval history. In 1917, British merchant vessels were being mercilessly targeted by German U-boats. This was nearly two decades before radar, so there wasn’t much the ships could do to stop them except try camouflage.

Het hele verhaal:
https://oracleoftime.com/ball-x-oracle-time-engineer-ii-dazzle/?utm_source=Oracle+Time&utm_campaign=325d8a3133-EMAIL_CAMPAIGN_2025_05_30_10_11_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_-8c7ccaa230-130666862

4 likes

11 likes

8 likes

Toffe band!

1 like

Thanks. Gekocht bij onze forumsponsor:
[Horlogebanden - Canvas - Petrol Blue](Petrol Blue Canvas Like NATO Nylon Two Piece Strap Petrol Blue Canvas Like NATO Nylon Two Piece Strap)

Kwaliteit is top!

cltp-f21

:+1::+1::+1:

1 like

ENGINEER HYDROCARBON
DEEPQUEST PROTECTOR

ELITE PERFORMANCE: In salute to the U.S. Marines’ 250th birthday, a titanium monobloc case, helium release valve crown and all-terrain toughness.

From its titanium monobloc case and patented helium release valve crown to 1,000 meters of water resistance, it was born for adventure in the sea, land and sky.

[Engineer Hydrocarbon DeepQuest Protector 2025 Engineer Hydrocarbon DeepQuest Protector 2025](Engineer Hydrocarbon DeepQuest Protector 2025 Engineer Hydrocarbon DeepQuest Protector 2025)

6 likes

Had hem ook al voorbij zien komen, wat een knaller :sunglasses:
En dan die uitstraling van kwaliteit en de innovatieve helium valve :ok_hand:

1 like

Erg gaaf! :muscle:

Maar hoe kan deze nu 210gram wegen als het in z’n geheel is opgetrokken uit Ti? :nerd_face:

image

Edit: Oh wacht…

image

Jammer wel.

1 like

Volgens mij is het best wel een flinke klatser :sweat_smile:

3 likes

Dat is het zeker…al die Ball modellen zijn wel forse knapen. :grinning:

2 likes

En toch…dit is een 42mm kast geheel uit Ti…en de band deels (de center links zo te zien zijn ss). Lijkt mij dan toch sterk het totaalgewicht boven de 160gr oid uitkomt. Anyways… :nerd_face: modus off.

Inclusief de doos waar 'ie in verscheept wordt denk ik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:smile: ah een incl…excl dingetje.

1 like