Show me your Balls

Had hem ook al voorbij zien komen, wat een knaller :sunglasses:
En dan die uitstraling van kwaliteit en de innovatieve helium valve :ok_hand:

1 like

Erg gaaf! :muscle:

Maar hoe kan deze nu 210gram wegen als het in z’n geheel is opgetrokken uit Ti? :nerd_face:

image

Edit: Oh wacht…

image

Jammer wel.

1 like

Volgens mij is het best wel een flinke klatser :sweat_smile:

1 like

Dat is het zeker…al die Ball modellen zijn wel forse knapen. :grinning:

2 likes

En toch…dit is een 42mm kast geheel uit Ti…en de band deels (de center links zo te zien zijn ss). Lijkt mij dan toch sterk het totaalgewicht boven de 160gr oid uitkomt. Anyways… :nerd_face: modus off.

Inclusief de doos waar 'ie in verscheept wordt denk ik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:smile: ah een incl…excl dingetje.

1 like

Dat valt best wel mee hoor David, je moet dan natuurlijk wel de mooiste Ball kopen. De Ball Engineer Master II Endurance 1917 ICE BLUE Limited edtition 1000 stuks wereldwijd en maar 40mm dial :wink:

5 likes

Nee Ferry…ik had het over de modellen specifiek zoals de Hydrocarbon. Die zijn allemaal fors.

Zo’n model als jij laat zien…heel ander verhaal natuurlijk. Heb er een aantal gehad in 40mm…

5 likes

Aha, tja had niet alles gelezen. Je wel klok horen luiden, en iets met een klepel.:wink:

1 like

De versie die jij hebt gehad met zilveren waffle staat hoog op mijn lijstje…

2 likes

Ach…heb ik zo nu en dan ook. :innocent:

Leuk. :+1: Ik vond 'm erg geslaagd. Het patroon was mooi gedaan…heel chique. Datum had niet gehoeven, maar ach…muggeziften doen we hier niet aan. :grin:

1 like

Vandaag is de Ball weer eens aan de beurt en weer op een andere band.

6 likes

Vandaag ook weer aan de Ball.

11 likes

Vooruit, nog een B_ll.

4 likes

12 likes

7 likes