Show me your Balls

Wordt er niet echt warm van…

Vandaag de racer om de pols.

7 likes

8 likes

Mooie!

Welke is dat juist?

1 like

De Ball Engineer II Ohio met opstaande tritium buisjes als minute markers. Reference NM 1026C uit 2007. Met 38mm een bescheiden formaat maar met 13mm hoogte toch aanwezig rond de pols.

6 likes

Sorry, Euneuch

Ben zelf ook een echte uurwerk liefhebber. Al dik 35 jaar ofzo. Diverse mooie horloges gehad. Echter de afgelopen 8 jaar ben er even uitgeweest qua interesse. Dit jaar weer rustig aan wat leeswerk weer opgepakt… Man wat heb ik dit gemist! Nu word ik begin volgend jaar 50 en heb besloten om mezelf te gaan verwennen met een mooi horloge. Heb al wat modellen op mijn lijstje staan. Echter kwam ik deze week online de Ball Engineer Master II Skindiver II tegen! Wat een gaaf mooi stoere horloge vind ik het! Wil deze graag in het echt gaan bewonderen en passen. Word wss een retourtje Heerlen. Iemand hier toevallig eigenaar van zo’n horloge? Ben zeker benieuwd naar ervaringen.

1 like

Topic maar even omhoog helpen

3 likes

Moet je wel ff bij de BMW gaan staan voor de foto hé… :wink:

1 like

U vraagt…

5 likes


Deze is wel erg lekker zeg!

Heerlijke case met die facet geslepen details :heart_eyes:

14 likes

Bovenste foto doet me aan de Tudor North Flag denken: wat hoekige kastvorm / bezel / gangreserve aanduiding (die wel behoorlijk anders is trouwens)…

Als geheel niet verkeerd…

Wat is je bron @royke74? Nieuw model, toch?

Ik doe gewoon even mee in het avondzonnetje.

4 likes

De website van Ball
https://shop.ballwatch.ch/en/Icebreaker-PM3030C-S-BK

3 likes

Voor m’n vader één van z’n Breitlings verkocht en op zijn verzoek deze Ball GMT gekocht. Wauw… Ben onder de indruk van de bouwkwaliteit en details. Ontzettend gaaf merk.

7 likes

Foto van gisteren

4 likes

Leuk om te zien dat ook jij het ondergewaardeerd merk Ball hebt leren kennen!

Ziet er prachtig uit!

1 like

Met interne bezel en ook GMT.

57700ebe670a6d18a12bf671d1d300b6e6f7404c_1_666x500

1 like

9 likes

Ooit deze gehad, was de slet van het forum maar was echt een topper. Als daily bitch niet te verslaan :wink:

9 likes