Show me your Balls

Daarom zit deze binnenkort zo’n 3 jaar in m’n collectie :blush:
Niet als daily bitch, maar gaat toch nog regelmatig om de pols met een goed gevoel :+1:
Ben nog niet uitgekeken op dit kwaliteitshorloge.

2 likes

2 likes

5 likes

Vandaag m’n ouders over de vloer voor het kerstdiner. Ideale gelegenheid om m’n Pa’s Ball weer eens te proberen. Heerlijk horloge.

5 likes

Pffff, bijna twee weken geen foto…

1 like

1 like

Goedkoper en sneller leverbaar dan Rolex GMT… :wink:

https://shop.ballwatch.ch/en/rmmgmtc

2 likes

Echt een gaaf ding! Wat jammer dat het niet mogelijk is meer vloeiende patronen te maken. Ik vind de buisjes zo onnoemelijk grof. Ook op de wijzers is het er nog even "opgeplakt’ in plaats van er in verwerkt. Zonde wat mij betreft want dat tritium is verder echt heel tof.

Ik heb er meerdere gehad en ik vond het juist leuk dat er van die hele kleine buisjes op zaten, geeft een andere dimensie.

Op de vergrote foto’s is het natuurlijk anders dan dat je gewoon met het blote oog naar het horloge kijkt.

Heel erg mooi horloge!

Fantastisch! De kleurstelling vind ik wel wat jammer. Mooi maar jammer.

Zomer flashback…

3 likes

Net terug uit Zoetermeer, waar m’n vader z’n tweede Ball heeft gekocht. De Marvelight III in 40mm. Erg chique en weer super afgewerkt! Ook erg goed geholpen bij van Koningsbruggen en een mooie prijs betaald.

17 likes

Prachtig horloge!

1 like

Echt een schitterend horloge. Moet zeggen dat ik niet alle ball’s even mooi vindt, maar degene die wel geslaagd zijn, zijn ook meteen ECHT geslaagd :ok_hand: net als deze, heel mooi

2 likes

:grin:

7 likes

Wat vinden jullie hiervan?
Krijg hem ongeveer 4x per dag aangeboden in de mail van Ball…

9 likes

Zeker goede specs deze GMT. Ook met pepsi dial te krijgen. Gruwel alleen van de GMT pusher linksonder op de kast. Vreemd hè dat je op een detail afknapt.
De nieuwe Roadmaster Icebreaker, die nu zo’n beetje uitgeleverd zou moeten gaan worden vindt ik echt serieus mooi! :star_struck:

6 likes

Beetje Tudor Northflag-achtig. Niet verkeerd inderdaad.

1 like

simpel en eenvoud. Sinds een paar weken in bezit en blijf het een geweldig horloge vinden.

9 likes