Show me your Balls

Ball Watch Co maakt, zonder twijfel, mooie horloges. En die ‘lume-techniek’ is geweldig!

1 like

Vandaag de GMT weer eens omgeslingerd :star_struck:

7 likes

Ik ben nog opzoek naar een extra band. Iemand nog iets liggen of ideeën?

Blijft een lastig te fotograferen horloge :watch:.

3 likes

19 likes

10 likes

Super chique!

1 like

20 likes

Ball is echt ondergewaardeerd op HF. Jammer. Maken aparte, mooie en kwalitatief erg goede horloges. De roadmaster icebreaker met powerreserve blijft op mijn wenslijstje staan.

5 likes

Heb die met zwarte wijzerplaat gehad, was één van mijn topers…

1 like

Prachtig deze !!!
Die komt op de shortlist.

Niks mis mee met een mooie Ball Watch & Co.

7 likes

Nog steeds binnen de collectie alhoewel hij weinig polstijd krijgt. De Ball Engineer II Ohio met opstaande tritium buisjes als minute markers. En uiteraard waar het allemaal mee begon op de caseback :stuck_out_tongue_winking_eye:.

4 likes

Ziet er leuk uit, maar helaas geen true traveler’s GMT (d.w.z., GMT als referentietijd en lokale tijd onafhankelijk daarvan instelbaar, a la Rolex GMT master). In de praktijk houdt dat in dat bij ZT/WT wissel of bij verandering van tijdzone in het geval van een true traveler’s GMT alleen de lokale tijd verzet moet worden. In het andere geval moet zowel de lokale tijd als de “GMT” worden verzet.
Btw, met een Glycine Airman Purist ben je van alle gezeur af, je zet het 24-uur uurwerk op GMT en met de bezel stel je de lokale tijd in. Klaar :wink: Enige nadeel: je hebt geen derde tijdzone.
Maar dit zijn typisch de bezwaren die een maffe techniekfetisjist als ik te berde brengt. Voor mensen die van dit soort overwegingen geen last hebben is het een leuk horloge.

1 like

Deze Ball is wel graaf, met ingebouwde thermometer. :laughing:

1600€ is nog niet gek zo veel voor dit moois :ok_hand:

5 likes

Alleen die datumpositie😭

2 likes

Dat is juist het leuke… iets dat je niet alle dagen tegen komt.

1 like

13 likes

(nog) niet de mijne (van de buurman :slight_smile: ), maar ook met eerdere Ballen, top afwerking en prettig afleesbaar.

5 likes

Ik heb een engineer marvel care edition besteld moet alleen even wachten tot hij geleverd wordt😁

2 likes