NA! Originele tropic is onderweg….
Heb er al meerdere gehad, vnl vintage. Erg leuk type horloge, eigenlijk mijn favoriete.
NA! Originele tropic is onderweg….
Heb er al meerdere gehad, vnl vintage. Erg leuk type horloge, eigenlijk mijn favoriete.
Heel fraai! Stond deze laatst niet in het blauw?
Mooi want dan kan je ermee zwemmen
Er was al wel een topic
Maar ze zijn zo mooi, een extra topic kan geen kwaad!
Moet eerlijk zijn dat ik zelf in een wat skin diver luwe periode zit. Haha. Maar verkopen kan ik ze niet.
Nee, heb hem zelf in zomer 2020 gekocht
Caravelle 665-1, ooit bestendig tot 666 ft. zegt de wijzerplaat maar meer water dan wat er in m’n glas zit ziet deze niet meer.
Ben benieuwd, als je deze na zou laten lopen. Zou hij dan weer de 666 halen?
Edit… Godver, zat er aan te denken hem in het blauw te zetten maar als ik zo de foto’s zie toch wel gaaf
Kuthobby
Haha - dit is je flipperhorloge toch? Dus dan moet ie op een gegeven moment weer gaan. We echt een heel tof ding inderdaad.
Ik geloof niet dat horloges van deze leeftijd nog waterdicht te krijgen zijn helaas.
Ik heb alleen moderne skindivers (gehad). De Baltic heb ik niet meer, maar was ook een heerlijk horloge. Helaas nog geen vintage skindiver gehad. Dat gaat er ooit wel van komen denk ik.
Ja klopt en dat hij gaat is een gegeven maar alleen als ik hem beu ben of als iemand een goed bod doet
Beide mooi! Waarom zijn ze vertrokken?
Hee, leuk topic. Ik doe mee.
M’n GMT skin duikertje.
De Serica is net weer terug uit Frankrijk.
De Canadees.
Maar dan de vraag, mag dit:
En kunnen we een Mini Turtle als skin-diver betitelen? Wat is de definitie? Waterdichtheid? Grootte? Enfin, twee van de mijne zijn 39mm, maar er is er maar eentje 100m WR. De rest ietsiepietsie meer.
Voor mij persoonlijk zit t meer in de vorm - afgeronde vorm ipv rechte hoeken. En vroeger een beperkte waterdichtheid maar tegenwoordig kan je bijna alles 300m waterdicht maken met de juiste pakkingen.
En dan valt de squale dus vanwege de vorm buiten de boot (see what I did there )